Ingezonden persbericht


Persbericht

BiXyte en Trinicom tekenen partnerovereenkomst

Wilp, 15 oktober 2007 - Klantinteractie softwarespecialist Trinicom heeft een partnerovereenkomst gesloten met BiXyte, specialist op het gebied van Customer Service en eCRM. BiXyte gaat de contactcenter software van Trinicom verkopen, implementeren en ondersteunen.

BiXyte helpt organisaties om hun klantcommunicatieproces en service te verbeteren, de omzet te verhogen en de kosten significant te reduceren. Doelstellingen zijn het behalen van maximaal rendement uit klantrelaties en het optimaliseren van de klanttevredenheid. De dienstverlening van BiXyte strekt zich uit van inventarisatie en strategisch advies tot implementatie van innovatieve oplossingen op het gebied van Customer Service en eCRM. De consultants van BiXyte hebben jarenlange ervaring met een grote diversiteit aan bedrijfsprocessen en projecten binnen zowel grote als kleinere organisaties, in verschillende branches en sectoren. Daarnaast beschikken de medewerkers van BiXyte over het certificaat Trinicom Certified Professional.

"De geavanceerde T5 oplossing van Trinicom levert veel toegevoegde waarde en past uitstekend binnen de doelstelling die we voor onze klanten wil realiseren. Daarnaast is het voor BiXyte van groot belang om samen te werken met de Europees marktleider op het gebied van geïntegreerde Customer Interaction Management software. De uitstekende service, concurrerende prijsstelling en continuïteitsgarantie van Trinicom zijn belangrijke aspecten voor onze dienstverlening," geeft Robert Versteeg, directeur van BiXyte aan. "Tijdens mijn vorige functies als manager van bedrijven die soortgelijke software hebben ontwikkeld, heb ik Trinicom altijd op de voet gevolgd. Ik heb veel respect voor de kwaliteit en het professionalisme van deze organisatie. De gedrevenheid en bezieling die bij alle medewerkers van Trinicom verankerd zijn, sluiten geheel aan bij mijn eigen instelling en enthousiasme. Het is voor mij dan ook een logische keuze om met Trinicom te gaan samenwerken."

Wilco Rietberg, CEO van Trinicom: "De partnerovereenkomst met BiXyte legt ons geen windeieren, inmiddels hebben wij gezamenlijk al een nieuwe klant binnengehaald. BiXyte is een innovatief bedrijf met een duidelijke visie op klantcontact. Ik zie onze samenwerking met veel vertrouwen tegemoet."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Cendris, SNT, Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Over BiXyte
Kijk voor meer informatie op:www.bixyte.nl


---