Mobile Pitch: mobiele bedrijfs- of productpresentatie


EINDHOVEN, 20071024 -- Gebaseerd op de bekende elevatorpitch, waarbij salesmanagers in kort tijdsbestek het bedrijf of product mondeling moeten kunnen uitdragen, lanceert Momber Communications de Mobile Pitch. Een korte mobiele bedrijfs- of productpresentatie, in bewegend beeld en/of geluid. Snel en eenvoudig te publiceren en distribueren is via internet, e-mail en mobiele telefoon.

Mobile Corporate & Product Pitch

Soms moet een verhaal in korte tijd verteld worden. De aandacht van de consument verslapt snel en er wordt zo veel tekst geproduceerd dat een snelle scan vaak het hoogst haalbare is waarop men mag hopen. De Mobile Pitch speelt daarop in.
Een Mobile Pitch is een beknopte gefilmde of geanimeerde mobiele presentatie, in te zetten voor corporate en marketingcommunicatiedoeleinden Te publiceren op internet en/of actief te verspreiden via e-mail of mobiele telefoon. Doordat de Mobile Pitch door de ontvanger eenvoudig verder te versturen is via e-mail of mobiele telefoon, is het ook prima geschikt als viraal marketinginstrument.

Publicatie & distributie

In een online video formaat, zoals Flash video, wordt de Mobile Pitch op internet gepubliceerd of via e-mailbericht gedistribueerd. Door op internet een mobiel nummer in te geven, kan de Mobile Pitch ook naar een mobiele telefoon gestuurd worden. De ontvanger krijgt dan via sms een zogenaamde Wap push, waarmee de Mobile Pitch te downloaden is in het 3GP video formaat, geschikt voor mobiele telefoons. Downloaden doet de ontvanger via wireless lan of mobiele dataverbinding (bijv. GPRS/UMTS). Via sms en bluetooth is de Mobile Pitch eenvoudig over te dragen naar andere mobiele telefoons.

Momber Communications

Mobile Pitch is een concept van Momber Communications. Momber Communications is een in 2007 opgerichte communicatie- en mediaonderneming, gevestigd te Eindhoven. Momber Communications bedenkt, begeleidt en bemant innovatieve communicatieconcepten en crossmediaprojecten. Out of the box & into the head is daarbij het adagium. Oftewel, effectieve communicatie door onderscheidend te zijn in oplossingrichting, concept, boodschap, aanpak, middelen- en/of mediakeuze.

Voor meer informatie: www.mobilepitch.nl of www.momber.com





Momber Communications