Ingezonden persbericht

---

Creatieve ondernemers bedenken

publiciteitscampagne Myleasecar.nl

's-Hertogenbosch, 31 oktober 2007
Een groep creatieve ondernemers uit het MKB ontwikkelt en lanceert tussen 1 en 14 november een prikkelende publiciteitscampagne voor online autoleasebedrijf Myleasecar.nl. Een beschikbaar gestelde leaseauto, met het merkbeeld van Myleasecar.nl goed zichtbaar, speelt in de promotie de hoofdrol. Doel is free publicity te genereren in de media en op digitale community hubs. Myleasecar.nl bewerkt met het ludieke traject opnieuw op een innovatieve manier de Nederlandse leasemarkt.

Puntencriteria
De opdracht is verstrekt in het kader van de Zibb.nl Business Challenge. Het online autoleasebedrijf is partner van de Challenge, waarbij wordt gezocht naar de 'Creatiefste ondernemer van Nederland'. Belangrijke doelgroep van zowel Zibb.nl als Myleasecar.nl is de MKB-er. Onderdelen waarop de ondernemers kunnen scoren zijn de originaliteit van de campagne, de spreiding van de campagne (on- en offline, above- en below-the-line), maar ook de mate waarop de campagne webverkeer naar myleasecar.nl trekt.

Hellen van Hoek, Brand Leader Benelux van Myleasecar.nl: "Een prikkelende promotiecampagne past in het straatje van Myleasecar.nl. Hierbij willen we de nieuwe mogelijkheden van internet zeker niet onbenut laten. De vrijheid van de ondernemers symboliseert een van de kernwaardes van myleasecar.nl. De online benadering past ideaal in de strategie die we voor de site hebben ontwikkeld, inclusief de digitale bewijsvoering om de effectiviteit van de campagne te meten."

Creatief ondernemen
De online vlootbeheerder Myleasecar.nl verstrekte de opdracht vandaag (woensdag 31 oktober) door de leaseauto's onder de creatieve deelnemers te verloten. De auto's zijn verschillend van merk en van maat en bovendien bestickerd met het Myleasecar.nl logo en de leaseprijs. Niet voor niets: Een van de spelregels is dat het logo op de leaseauto tijdens de campagne goed zichtbaar moet zijn.

De winnende Myleasecar.nl campagne wordt 14 november bekendgemaakt. De ondernemer met de meest prikkelende campagne ontvangt een Super Kick. Deze Kick is bijvoorbeeld in te ruilen voor een heerlijk verwenweekend of voor een Total Jump Experience (skydive cursus). Bovendien vallen er voor de winnaar punten te verdienen voor de Zibb.nl Business Challenge. Een nieuwe Chrysler Voyager vormt hierbij de hoofdprijs.

Zie volgende bladzijde.

Jan den Hartogh, de ondernemer die het competitieveld aanvoert: "Ik ga er voor de volle 100% voor, gesterkt door het feit dat ik leider van het klassement ben. Uiteraard heb ik al over de Challenge nagedacht en ik ben ervan overtuigd dat ik een concept heb bedacht, dat Myleasecar.nl in de toekomst goed kan gebruiken om het merk nog verder op de kaart te zetten."iken, maar blijf

De verrichtingen van de kandidaten zijn te volgen via myleasecar.nl. Ook voor alle bezoekers van deze website zijn extra kicks te winnen door aan een kort onderzoek van Myleasecar.nl deel te nemen.

Myleasecar.nl
Myleasecar.nl is een initiatief van GE Capital Solutions, dochter van General Electric. Myleasecar.nl werd gelanceerd in april 2004 en is dé Nederlandse leasemaatschappij met een volledige 'real time online' service. De online vlootbeheerder onderscheidt zich door prijs, snelheid en gemak. Myleasecar is ook in België actief. Op www.myleasecar.nl treft u meer informatie aan.

GE Capital Solutions is één van de meest toonaangevende bedrijven in auto- en equipment lease ter wereld. Het bedrijf heeft een wagenpark van 1.3 miljoen auto's wereldwijd, waarvan 250.000 voertuigen in Europa. GE Capital Solutions bemiddelt verder in equipment lease in de sectoren Construction, Transport, Luchtvaart, IT, Office Equipment en Manufacturing.

GE (General Electric) is een gedifferentieerd technologie- en dienstenbedrijf gericht op het maken van innoverende producten en diensten.

EINDE BERICHT