Ingezonden persbericht


Persbericht

Ezwim lanceert Online Telecom Manager in SaaS model

Ezwim's next generation service maakt het operators mogelijk om bedrijven

elektronische facturen en analyse tools aan te bieden.

Amsterdam, 6 december 2007 - Ezwim, een toonaangevende Software-as-a-Service (SaaS) aanbieder van diensten om telecomkosten beheersbaar te houden en het service management te vereenvoudigen, lanceert vandaag zijn Online Telecom Manager (OTM) service.

OTM is wereldwijd de eerste commerciële Electronic Bill Presentment Service die in een SaaS model aangeboden wordt. Deze service maakt het operators mogelijk om bedrijven de volgende services aan te bieden: elektronische facturen, geavanceerde telecom-analyses, splitsten van facturen in privé en zakelijk, kostenallocatie, en vloot management.

Ezwim's OTM biedt operators een oplossing waarmee ze zich kunnen onderscheiden in de markt. OTM voldoet namelijk aan de behoefte van bedrijven om, met behulp van het internet, controle te krijgen over de telecom uitgaven. Verder biedt OTM alle voordelen van SaaS: een internet-service, dus snel en makkelijk in gebruik te nemen, lage Total Cost of Ownership (TCO), een managed service met een sterke Service Level Agreement (SLA), voortdurende verbetering van de service op basis van feedback van klanten. Bovendien is OTM naadloos in te passen in de bestaande infrastructuur van een operator en binnen drie maanden operationeel.

Jean-Marc Provost, Product Manager bij Ezwim: "OTM geeft operators de kans om nieuwe inkomsten te genereren door bedrijven geavanceerde kosten- en servicemanagement diensten aan te bieden. Tegelijkertijd kunnen ze hun operationele kosten drastisch verlagen door over te stappen van een papieren naar een elektronische factuur en door het Internet het eerste contactpunt te maken voor informatie en vragen over facturen. Ezwim ondersteunt meer dan 1 miljoen eindgebruikers en die ervaring maakt dat onze oplossingen de beste functionaliteit, prestaties, en Total Cost of Ownership bieden."

De lancering van de Online Telecom Manager volgt op Ezwim's recente internationale expansie met een kantoor in Glasgow. Ezwim heeft zijn hoofdkantoor in Amsterdam - het kantoor in Glasgow is het tweede kantoor en zal Ezwim's Britse klanten ondersteunen.

Over Ezwim

Ezwim, opgericht in 2001, is een Software-as-a-Service speler (Saas) die Telecom Expense Management (TEM) diensten levert aan bedrijven en Online Telecom Management (OTM) diensten aan telecom operators.

TEM diensten maken telecommunicatiekosten inzichtelijk en beheersbaar, en vereenvoudigen het administratieve proces op basis van zelfservice. OTM diensten stellen telecom operators in de gelegenheid hun klanten 'electronic bill presentment', 'analysis', 'split billing' en 'fleet management' aan te bieden. OTM diensten leiden tot een hogere klantretentie en lagere operationele kosten.

Ezwim is marktleider in Europa en ondersteunt 1,000,000 eindgebruikers met behulp van beveiligde internetapplicaties binnen een on-demand businessmodel. Klanten zijn onder meer Mexx, Epson, Tyco Electronics en de telecom operators Orange en Telfort.

Bezoek voor meer informatie over www.ezwim.com

Voor meer informatie

Ezwim BV

Wendy van Meer, Marketing Directeur
Tel. 020-8884388
Email: wvanmeer@ezwim.com