Consument wil innovatie in één oogopslag

12/12/2007 08:00



World's Newest



Almere, 12 december 2007 - World's Newest lanceert website met nieuwste trends en technologieën Consument wil innovatie in één oogopslag

ALMERE - Marktonderzoek toont aan dat consumenten in het woud van websites één belangrijke schakel missen. Een website waar ze in één oogopslag alle nieuwe en innovatieve producten op het gebied van elektronica, mode en cosmetica kunnen vinden. Daarom heeft het bedrijf World's Newest uit Almere een speciale website gelanceerd waarop de nieuwste producten en modellen van alle producenten en leveranciers in de wereld zijn samengebracht.

Een missing link in het aankoopproces van consumenten, zo omschrijft World's Newest de nieuwe website. ,,In Nederland is dit uniek, maar ook internationaal zijn we iets dergelijks nog niet tegengekomen", stelt woordvoerder V. Niazian. www.worldsnewest.nl onderscheidt zich door onafhankelijke informatie die niet door leveranciers of webwinkels gemanipuleerd kan worden. De website wil ook niets verkopen, maar kritische consumenten en trendwatchers informeren. ,,Er is een groeiende groep trendbewuste consumenten die op de hoogte wil blijven van de nieuwste producten en het belangrijk vindt om steeds te blijven leren", aldus Niazian. In het marktonderzoek dat het bedrijf heeft laten uitvoeren geven consumenten aan dat dit soort informatie op het Internet moeilijk te vinden is. Vaak moeten ze diverse websites van bedrijven of leveranciers raadplegen om een beeld van de nieuwste technologieën of mode te krijgen. World's Newest fungeert namens hen als een nieuwe zoekmachine die alle informatie ophaalt via leveranciers en webwinkels en op overzichtelijke wijze bundelt.

Uit hetzelfde marktonderzoek bleek dat de informatiebehoefte het grootst is voor elektronica, mode en cosmetica. Daarom heeft de website de productinformatie opgesplitst in de categorieën elektronica, mode voor haar, mode voor hem en straks cosmetica. Ook de internationale variant www.worldsnewest.com staat al in de startblokken. De website geeft een overzicht van de nieuwste MP3-speler tot wasdroger, de collecties van Hugo Boss of Nina Ricci tot de nieuwste Tom Tom, van de nieuwste notebook tot lichtwekker.

Meer informatie op www.worldsnewest.nl





http://www.worldsnewest.nl