Ingezonden persbericht


PERSBERICHT
Amsterdam/Delft, 4 januari 2008

Noord- en Zuid-Hollandse netwerkborrel op de Vakdag van de Vakantiebeurs 2008.

Toerisme Noord-Holland en het Zuid-Hollands Bureau voor Toerisme organiseren op de Vakantiebeurs 2008 een gezamenlijke netwerkborrel. Tijdens deze borrel zullen de relaties van Noord- en Zuid-Holland het glas heffen op het nieuwe toeristische seizoen. De netwerkborrel zal plaatsvinden op dinsdag 8 januari vanaf 15:30 uur op de naast elkaar liggende stands van Noord- en Zuid-Holland in hal 12.

De gedeputeerde Martin van Engelshoven-Huls van Zuid-Holland en Adriana Stam, manager Toerisme Noord-Holland zullen de gasten gezamenlijk verwelkomen.

Martin van Engelshoven-Huls zal aandacht schenken aan de kust, met bijzonder aandacht voor de badplaats Ouddorp aan Zee. Deze badplaats is in augustus 2007 door de lezers van het Algemeen Dagblad verkozen tot beste badplaats van Nederland.

Adriana Stam kondigt de Toeristische Barometer voor Noord-Holland aan die in 2008 van start gaat. Iedereen die wil weten hoe het gaat met het toerisme in Noord-Holland kan in 2008 terecht bij de Toeristische Barometer Noord-Holland.

Noord-Holland wordt met vier thema's onder de aandacht gebracht: kust, water, cultuurhistorie en actieve beleving. Het themajaar "Verrassend Noord-Holland "en "Amsterdam Hidden Treasures"wordt innovatief tentoongesteld. Voor elke bezoeker is er een verrassende gadget.

De centrale thema's voor Zuid-Holland zijn kust, cultuur en water. Partners in de Zuid-Holland presentatie zijn: Den Haag Marketing en Madurodam, Regio VVV Zuid-Holland Zuid en Floravontuur Promotie Zoetermeer.

Wij stellen het op prijs indien u samen met ons en onze relaties het glas komt heffen op het nieuwe toeristische jaar.



Ingezonden persbericht