Ingezonden persbericht


BOSCH WINT KARWEI MANAGMENT MARKETING AWARD

Breda, 31 januari 2008 - Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van Qumedia zijn de Qudata Marketing Awards uitgereikt. Eén van de winnaars van de Karwei Management Awards was Robert Bosch in de categorie Totale Ondersteuning. In deze categorie worden de kandidaten beoordeeld op de investeringen die gedaan worden om het product onder de aandacht te brengen, zoals tv-reclames, billboards en productdemonstraties. De keuze voor de winnaar is gebaseerd op de uitkomsten van een jaarlijks representatief onderzoek onder productinkopers, in opdracht van de redactie van Karwei Management.

De uitreiking van de awards werd voorafgegaan door een lezing van merkenkenner en reclamedeskundige Rob Benjamens. Hij sprak over de moeilijke tijden waarin A-merken zich bevinden. Het blijkt voor A-merken steeds moeilijker om de consument te bereiken en aan zich te binden. Volgens Benjamens ligt de oplossing in het blijven innoveren. De nieuw ontwikkelde doe-het-zelf en tuingereedschappen van Bosch spelen hier op in met innovatieve toepassingen als de Lithium-ion batterij technologie. Zo zijn bijvoorbeeld de nieuwe Bosch Xeo alles-snijder en Bosch IXO accuschroevendraaier met deze technologie uitgerust.

***