Ingezonden persbericht

Persbericht

Post HBO Leergang Digital Marketing start met topdocenten team (maart-juli)

Vele topdocenten uit de Nederlandse marketing- en online media wereld verlenen in 2008 hun medewerking aan deze nieuwe marketing opleiding. Zoals Marco Derksen (marketingfacts en voorzitter IAB), Egbert Jan van Bel (MEC, auteur Kloteklanten), Geert Jan Smits (directeur Jungle Rating, auteur Internet Scorecard), Frans Appels (directeur Netprofiler, voorzitter web analytics Nederland), Hans Molenaar (voorzitter Platform Innovatie in Marketing), Tim de Boer (directeur Pleon), Sander van der Blonk (Directeur Rapid Sugar).

Bij bedrijven en organisaties bestaat een enorm kennisgebrek om de (digitale) consument te bereiken en te bedienen. Vooral ook nu zelfs ouderen in toenemende mate gebruik maken van digitale media. Doel van de opleiding is dan ook om de deelnemers van de opleiding, die uit alle hoeken van het Nederlandse bedrijfsleven komen, klaar te stomen in het nieuwe vakgebied digital marketing.

Het is nu mogelijk met de Leergang Digital Marketing binnen 5 maanden een zeer grondige kennis over marketing in het nieuwe digitale tijdperk op te bouwen.

Voor meer informatie neem contact op met:

Sharon Degener
sdegener@beeckestijn.org
Tel. 030-2450623
Stichting Beeckestijn Management Educatie