Provincie Groningen

Talent" Groningen op de kaart als kennisstad: "City of Talent" 22 februari 2008

Groningen is niet alleen een echte studentenstad, maar ook op het gebied van onderzoek, innovatie en ondernemerschap loopt de stad voorop. Een echte City of Talent dus. Om dat ook aan de rest van het land kenbaar te maken slaan Rijksuniversiteit, Hanzehogeschool, UMCG, provincie en gemeente Groningen en het Groningen Promotie Overleg de handen ineen.

Onder de noemer `Groningen, City of Talent', is, samen met Marketing Groningen, een landelijke campagne gestart met de website www.cityoftalent.nl en advertenties in de Volkskrant. De website is direct te benaderen via de vernieuwde portal www.groningen.nl, waar ook de provincie financieel en inhoudelijk aan bijgedragen heeft. Zaterdag a.s. zal in de Volkskrant de eerste gezamenlijke maandelijkse vacaturepagina verschijnen.

Het motto van de campagne is: `Hier is ruimte voor talent. Ruimte om te leren. Om te werken. Om te groeien. Om je verder te ontwikkelen. Om het beste uit jezelf te halen. Bovendien is hier ruimte om te wonen, te sporten en te genieten. Er gaat niets boven Groningen.'

22 februari 2008