Talent"
Groningen op de kaart als kennisstad: "City of Talent"
22 februari 2008
Groningen is niet alleen een echte studentenstad, maar ook op het
gebied van onderzoek, innovatie en ondernemerschap loopt de stad
voorop. Een echte City of Talent dus. Om dat ook aan de rest van het
land kenbaar te maken slaan Rijksuniversiteit, Hanzehogeschool, UMCG,
provincie en gemeente Groningen en het Groningen Promotie Overleg de
handen ineen.
Onder de noemer `Groningen, City of Talent', is, samen met Marketing
Groningen, een landelijke campagne gestart met de website
www.cityoftalent.nl en advertenties in de Volkskrant. De website is
direct te benaderen via de vernieuwde portal www.groningen.nl, waar
ook de provincie financieel en inhoudelijk aan bijgedragen heeft.
Zaterdag a.s. zal in de Volkskrant de eerste gezamenlijke maandelijkse
vacaturepagina verschijnen.
Het motto van de campagne is: `Hier is ruimte voor talent. Ruimte om
te leren. Om te werken. Om te groeien. Om je verder te ontwikkelen. Om
het beste uit jezelf te halen. Bovendien is hier ruimte om te wonen,
te sporten en te genieten. Er gaat niets boven Groningen.'
22 februari 2008
Provincie Groningen