iHAMMS(R) Direct: directe connectiviteit voor hotels tussen PMS-systemen en Loyalty-programma's enerzijds en internationale luchtvaartmaatschappijen anderzijds
22/02/2008 13:06
PR Newswire
ORLANDO, Florida, February 22 /PRNewswire/ --
Marker InfoComm Inc, de grootste onafhankelijke leverancier van
softwaretoepassingen aan hotels voor het beheren van Frequent
Flyer-programmagegevens, is verheugd de release bekend te maken van iHAMMS(R)
Direct - de nieuwste oplossing, specifiek ontworpen voor het maken van een
verbinding tussen bestaande Property Management-systemen (PMS) en
CRM/Loyalty-programma's enerzijds, en de populairste Frequent
Flyer-programma's (FFP's) ter wereld anderzijds.
Als belangrijkste factor achter de enorm groeiende populariteit van
iHAMMS(R) Direct wordt de gebruiksvriendelijkheid ervan genoemd. Met dit
uiterst geavanceerde hulpmiddel kunnen hotels de verblijfsgegevens van
klanten uit FFP's opvragen door middel van hun bestaande systemen.
Wanneer de gegevens eenmaal door dit programma zijn verzameld, worden ze
direct verzonden naar de krachtige servers van iHAMMS(R) die zijn aangesloten
op 35 van de populairste FFP's ter wereld. iHAMMS(R)-toepassingen verschaffen
momenteel FFP-connectiviteit aan meer dan 2000 hotels wereldwijd.
Kirk Stephens, CEO van Marker InfoComm merkt op: "Een van de grootste
uitdagingen waarmee hotels te maken hebben bij het beheren van hun
FFP-relaties is dat elke luchtvaartmaatschappij de gegevens weer op een
andere manier verwerkt. Veel hotels gebruiken nog steeds oudere systemen die
moeite hebben met de communicatie met de systemen van
luchtvaartmaatschappijen, en soms zelfs met de systemen in andere hotels van
de eigen keten. Onze krachtige hulpprogramma's werken samen met of
overbruggen de PMS-systemen en CRM/Loyalty-programma's. De ongelijkheid van
de platforms binnen het gehele proces wordt opgelost door hotels één methode
te bieden voor het ophalen van gegevens bij alle luchtvaartmaatschappijen."
De release van iHAMMS(R) Direct voegt een nieuwe geavanceerde
softwaretoepassing toe aan de bestaande reeks oplossingen van Marker voor het
beheren van Frequent Flyer-programma's, waaronder iHAMMS(R) Online en
iHAMMS(R) FrontDesk.
Alle iHAMMS(R)-software kent een uitgekiende promotie-engine die uit de
voeten kan met meerdere typen promoties, speciaal gestructureerd voor elke
luchtvaartmaatschappij waarmee wordt samengewerkt. Daarnaast vergroot de
software de nauwkeurigheid waarmee de mijlen/punten worden berekend, zodat
elke transactie eenvoudig kan worden berekend, inclusief transacties waarbij
promotionele punten zijn betrokken.
iHAMMS verwerkt elke transactie die wordt verzonden naar een FFP om een
nauwkeurige facturering en boekhouding mogelijk te maken voor het hotel.
Tot de cliënten van Marker InfoComm's iHAMMS(R) behoren Althoff Hotels &
Residences, Copthorne Hotels and Resorts, Coral International Hotels, Hotel
JAL City, Kokua Hospitality, Le Meridien Hotels and Resorts, Lindner Hotels
and Resorts, Millennium Hotels and Resorts, New Otani Hotels, Nikko Hotels
International, The Leading Hotels of the World, en WORLDHOTELS.
Bezoek http://www.ihamms.com of neem contact op met Mary Grieder via
telefoonnummer +1-407-754-9739 of mgrieder@markerinfo.com
Website: http://www.ihamms.com
Mary Grieder, Marker InfoComm Inc, +1-407-754-9739, mgrieder@markerinfo.com