Ingezonden persbericht


Aan zee breidt uit met kabaal

De Aan Zee Communicatiegroep heeft met Kabaal, naast reclame, concept & design, events en internet, nu ook public relations aan boord. Hugo de Bruijne, managing director van Aan Zee "Wij zijn heel blij met Kabaal. Onze groep groeit en krijgt een belangrijke inhoudelijke versterking. Onze filosofie is communicatie zo breed en geïntegreerd mogelijk aan te bieden. Met de komst van PR voorzien wij nog meer in deze full service communicatie. Alles onder een dak: dat betekent minder vertaalslagen, meer kwaliteit en meer snelheid."

Oprichtster en partner van Kabaal is Sabine Hertogh-van der Salm. Zij heeft ruim 15 jaar PR-ervaring opgedaan bij onder andere McDonald's Nederland en het Hoofdbedrijfschap Detailhandel. De Bruijne: "Om het slagvaardige en ondernemende karakter van de verschillende BV's in onze groep te verankeren hebben we bij Aan Zee gekozen voor een structuur met zelfstandig opererende aandeelhouders. Elke BV heeft een eigen gezicht en biedt zijn of haar specifieke expertise aan gezamenlijke en afzonderlijke klanten. Creativiteit is het cement dat de verschillende communicatiedisciplines met elkaar bindt."

De Aan Zee Communicatiegroep in Noordwijk is in 2000 ontstaan op initiatief van Bureau aan Zee. Klanten zijn onder andere Mona, Nuon, Campina, Achmea Zorg, Center Parcs, Stichting tegen Zinloos Geweld, Pharming, Warner Home Video, MultiLease, Profile Tyrecenter, Landelijke Huisartsen Vereniging en Grand Hotel Huis ter Duin. Er werken 30 mensen.


---