Ingezonden persbericht


Asbis NL, OOK voor notebook tassen waarmee je gezien mag worden

Asbis NL lanceert van het eigen merk Canyon een compleet assortiment van trendy en gebruiksvriendelijke notebook tassen. Canyon heeft naar aanleiding van het succes van de eerste modellen notebook tassen, besloten de lijn uit te breiden tot 8 modellen, die geschikt zijn voor notebooks variërend van 13,1 tot 15,4 .

De notebook tassen lijn bestaat uit rugtassen, handige combi schouder- en rugtassen, maar biedt ook een zogenaamde trolley bag aan met een uitschuifbaar handvat. De tassen zijn gemaakt van waterdicht, duurzaam polyester en zijn in de hoeken extra verstevigd. De binnenkant is voorzien van een zeer zachte voering, die het notebook en andere inhoud uitstekend beschermt. Zowel de draagtassen als de trolley zijn voorzien van diverse vakken en compartimenten voor het opbergen van mobiele telefoons, visitekaartjes, documenten en randapparatuur. Uiteraard zit op alle tassen de gebruikelijke uitgebreide garantie, die geldt voor alle producten van Canyon.

Asbis NL loopt hiermee vooruit op de verwachte groei in UMPC s en de verdere doorbraak van Mobile Office.

Ook het andere huismerk Prestigio loopt geheel in de luxieuze stijl van het merk, voorop in de onwikkelingen. Naast de standaard notebook tassen zijn er nu ook 2 modellen in leer beschikbaar en volgen weldra enkele modellen, die gericht zijn op het vrouwelijke publiek, in onder andere de gewaagde kleur rood.

Over Asbis NL
Asbis NL is onderdeel van Asbis Enterprises PlC, de wereldwijde distributeur van ICT en CE producten en componenten met haar hoofdkantoor op Cyprus. Naast de distributie van ICT en CE producten en componenten heeft de Asbis Groep ook twee eigen merken; Prestigio en Canyon. De beide merken dekken inmiddels alle segmenten af met een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Asbis is in ruim 26 landen vertegenwoordigd waaronder het kantoor in Nederland, welke verantwoordelijk is voor de West-Europese markt. Asbis NL is gevestigd in Schiphol-Rijk. De verkoop van zowel de huismerken als van de overige producten geschied alleen via wederverkopers.



Ingezonden persbericht