Gemeente Den Haag

Liefdesbrieven wint Promotieprijs Den Haag

De toneelproductie Liefdesbrieven waarin het duo Paul van Vliet en Anne-Wil Blankers schitterden, is winnaar geworden van de Den Haag Marketing Promotieprijs 2007.

Paul Van Vliet, was verguld met de Promotieprijs die hem en Anne Wil Blankers ten deel viel voor het toneelstuk Liefdesbrieven. De voorstelling, die veertig keer te zien was in de Koninklijke Schouwburg, trok uit het gehele land bijna 30.000 bezoekers en zette Den Haag daarmee goed op de kaart, zo omschreef de jury. Onder toeziend oog van presentator, jurylid en wethouder Frits Huffnagel (citymarketing) nam Paul van Vliet het bij de prijs behorende beeldje Eline in ontvangst uit handen van Karel
De Rooij, bekend van Mini & Maxi.

Sectorwinnaars die naast de hoofdprijs grepen waren Sjors & Co (toerisme en economie), de Koninkrijksspelen (sport) en The Hague festivals (publieksevenementen).
De prijs is een initiatief van Den Haag Marketing.