Bij dit persbericht is beeldmateriaal bijgesloten

Persbericht

NetApp presenteert nieuwe identiteit

~ 'Go further, faster' onderstreept grenzeloze ambitie tot klantsucces ~

Schiphol-Rijk, 13 maart 2008 - NetApp (NASDAQ: NTAP) onthult een nieuwe merkidentiteit die ontworpen is om een breder en dieper inzicht te bieden in het bedrijf. Met de nieuwe identiteit communiceert NetApp een consistente belofte op wereldwijd niveau richting klanten, partners en medewerkers. Uitgebreid marktonderzoek heeft NetApp geholpen om een nieuwe identiteit te creëren die de toewijding van het bedrijf naar de markt uitstraalt en ervoor zorgt dat het merk NetApp bij iedereen hetzelfde beeld en gevoel opwekt. De nieuwe identiteit bekrachtigt NetApp's sterke positie in de markt.

Als onderdeel van de nieuwe identiteit wordt NetApp de officiële naam van het bedrijf. Het nieuwe NetApp-logo staat voor een opening naar de toekomst en de mogelijkheid voor klanten en partners om grenzen te verleggen en een doorbraak te ervaren. De nieuwe tagline communiceert NetApp's streven naar het leveren van producten en diensten die klanten helpen om nieuwe voordelen te behalen en beperkingen te overwinnen. De website van NetApp, www.netapp.com, is volledig vernieuwd naar aanleiding van de nieuwe identiteit.

"Onze klanten hebben het altijd gewaardeerd dat wij innovatieve oplossingen leveren die leiden tot kostenbesparingen en een doorbraak voor hun bedrijf mogelijk maken", zegt Dan Warmenhoven, CEO van NetApp. "Onze grenzeloze daadkracht en passie voor klantsucces blijft resulteren in extreem hoge loyaliteit van onze klanten. Met dit initiatief willen we de impact en relevantie voor een breder publiek verhogen. We willen meer mensen laten weten welke successen we hebben geboekt zodat we kunnen blijven groeien."

"Door ons onderzoek werd bevestigd dat hoewel het NetApp-merk gewaardeerd en gerespecteerd wordt door onze klanten, er een behoefte is ontstaan om de relatie uit te breiden en te verleggen om ook nieuwe klanten aan te spreken", zegt Elisa Steel, senior vice president Corporate Marketing van NetApp. "Onze klanten, werknemers, partners en aandeelhouders ervaren NetApp als vriendelijke partij die innovatie, nieuwe mogelijkheden en - heel belangrijk - goede samenwerking biedt. Onze nieuwe tagline 'Go further, faster(TM)' vat deze feedback samen en benadrukt hoe klanten voordeel behalen door met NetApp samen te werken. Wij geloven dat innovatie succes mogelijk maakt en dat wanneer klanten succes behalen, wij succes hebben. Het nieuwe merk erkent onze rijke geschiedenis maar licht ook een tipje van de sluier op wat in de toekomst mogelijk wordt wanneer we samenwerken om grenzen van technologie te verleggen en nieuwe mogelijkheden creëren.”