I Creative voor tweede keer 'Basware Partner of the Year'


BENNEKOM, 20080313 -- I Creative, specialist in factuurverwerking en purchase to pay-oplossingen, is voor de tweede maal uitgeroepen tot 'Basware Partner of the Year'. Tijdens de Basware World Conference in Barcelona nam Managing Director Erik van Doorn de award in ontvangst. De klantgerichte aanpak, de uitstekende resultaten en de unieke aanvullende modules, die I Creative in eigen huis ontwikkelt, waren voor de jury doorslaggevend.

I Creative adviseert op het gebied van purchase to pay en verkoopt, implementeert en support de producten van Basware. Dit Fins softwarebedrijf is wereldwijd marktleider op het gebied van purchase to pay-oplossingen. I Creative stelt haar klanten in staat om met behulp van Basware producten hun crediteurenadministratie en inkoopproces te optimaliseren.

Tevreden klanten
Als partner van Basware onderscheidt I Creative zich door proces- en materiedeskundigheid en tevreden klanten. 'Elke klant moet ook een referentie zijn', aldus van Doorn. 'We stellen daarom hoge eisen aan onze consultants en wij zijn pas tevreden als onze klanten dat zijn'. Dat deze aanpak vruchten afwerpt werd ook in 2007 weer duidelijk. O.a. Elsevier, G-Star International, Martinair, Sogeti en TNT Post Pakketservice kozen vorig jaar voor de oplossingen van I Creative.

Kostenbesparing en compliancy
De klanten van I Creative verwerken tienduizenden tot enkele honderdduizenden binnenkomende facturen per jaar. Het digitaliseren van dit proces leidt tot meer efficiëntie en een flinke kostenbesparing. Daarnaast is het essentieel voor veel organisaties om verantwoording af te kunnen leggen over hun financiële transacties. Door het digitaal verwerken van het procuratieproces worden alle stappen uit dit proces automatisch doorlopen en gevalideerd en er raken geen documenten meer kwijt. Op deze manier kunnen de klanten van I Creative gemakkelijk voldoen aan de huidige compliancy-eisen.

'De erkenning als partner van het jaar zien we als een bevestiging van onze kennis en ervaring', zegt Van Doorn. 'We zien dat zowel onze partner Basware als onze klanten hun waardering uiten voor onze opgebouwde kennis en expertise. Om dan van de 70 partners wereldwijd voor de tweede keer 'Partner of the Year' te worden, is een grote eer.'





I Creative