Ingezonden persbericht


***************PERSBERICHT*************

Jazeker, de Hypotheker kiest voor ProBy Unified Communications

Jazeker, een groot aantal filialen van de bekende Hypotheker zijn klant geworden bij ProBy. Om bereikbaarheid te vergroten en kostenverlaging de realiseren is gekozen voor het concept van Proby. Nico den Butter van de Hypotheker:"De voordelen van de nieuwe Mitel oplossing zijn groot. We bellen gratis tussen de vestigingen en onze medewerkers kunnen ook thuis 'via de zaak' bellen. Voor onze business, waarin telefonisch contact belangrijk en intensief is, is dat erg prettig."

Goed advies
Met 7 Hypothekervestigingen in en rondom Amsterdam, is de club van Nico een belangrijke speler op de Amsterdamse hypotheekmarkt. "Bereikbaarheid is alles. Wij kunnen het ons niet veroorloven gesprekken te missen, want dan gaat men direct naar de concurrent. Daarom hebben wij gekozen voor ProBy. Die jongens geven je echt het gevoel dat je je geen zorgen hoeft te maken. Ze zijn snel, hun offertes en aanpak zijn duidelijk. Maar belangrijker nog, ze hebben goede suggesties gedaan om onze bereikbaarheid te verbeteren", aldus Nico.

De eerste 4 vestigingen zijn nu voorzien van ProBy-technologie. "Zodra we in de andere vestigingen aan vervanging toe zijn, weten wij ProBy te vinden."

David van Splunteren van Proby:" Met ons concept van slimme communicatie, weten we snel kostenverlaging te realiseren en wordt de effectiviteit van communicatie verhoogd. Naast de Hypotheker kiezen steeds meer organisaties voor het Proby-concept.

Over de Hypothekers Associatie

De Hypothekers Associatie is de overkoepelende organisatie, waarbij alle vestigingen van De Hypotheker zijn aangesloten. De ruim 160 kantoren van De Hypotheker geven onafhankelijk advies over alle verkrijgbare hypotheekvormen en daaraan gekoppelde verzekeringen en verzorgen vervolgens offerte en afsluiting. De organisatie speelt een toonaangevende rol in deze snel groeiende markt en zorgt jaarlijks voor de realisatie van enkele miljarden euro's aan hypotheken.

Naast hypotheekadvies kunnen klanten bij veel vestigingen terecht voor een compleet financieel plan voor hun persoonlijke situatie. De Financiële Coach van De Hypotheker adviseert over alle financiële zaken die in het verlengde liggen van de hypotheek. Meer informatie: www.hypotheker.nl.

Over ProBy Unified Communications
ProBy staat voor Productivity By Unified Communications. De oprichters en medewerkers van ProBy hebben allemaal al hun sporen verdiend in de ICT, met als specialisatie contactcenters. Jarenlang adviseren zij al klanten hoe zij hun klantencontacten, helpdesks, enzovoort zo efficiënt en effectief mogelijk kunnen organiseren. Nu Unified Communications beschikbaar is gekomen voor een veel bredere groep van organisaties zien zij grote mogelijkheden om productiviteitsverbeteringen te realiseren. Niet door louter technologie te installeren, maar door organisaties te adviseren deze zo slim mogelijk in hun bedrijfsprocessen in te zetten. ProBy slaat een efficiënte en effectieve brug tussen nieuwe en oude technologie, tussen collega's onderling en tussen organisaties en hun klanten en leveranciers. Slimmer communiceren met het ProBy-concept. Meer informatie: www.proby.nl

VOOR MEER INFORMATIE

David van Splunteren

ProBy Unified Communications

Telefoon:06-19635665

E-mail: dvansplunteren@proby.nl


---- --