Ingezonden persbericht


Helmond, 17 maart 2008
Ons Kenmerk: AJN/SB 2008.1389

P E R S B E R I C H T

De Adcomp Trust & Adviesgroep heeft haar dienstverlening uitgebreid met een eigen advocatenkantoor. Met de komst van Advocate Gwendy van der Aa is Adcomp in staat haar cliënten ondersteuning te beiden op alle aspecten van het ondernemen. Het adagium van Adcomp is: 'Voorkomen is beter dan genezen'. Wij streven er dan ook naar om eventuele geschillen zoveel mogelijk in overleg met de wederpartij tot een goed einde te brengen.

De uitbreiding van Adcomp met de tak advocatuur was voor de heer Nieuwhoff, directeur van de Adcomp Groep, een logische stap nadat het kantoor in 2007 van De Nederlandsche Bank de vergunning om trustdiensten aan te bieden verkreeg. 'Als kantoor willen wij een zo breed mogelijk dienstenpakket aanbieden. Met de komst van Mr. Gwendy van der Aa hebben we nu de kennis in huis om ondernemers op nagenoeg alle gebieden van het ondernemerschap van dienst zijn, en daar zijn we trots op'.

Gwendy van der Aa, geboren en getogen in Helmond, is met haar jarenlange ervaring in de advocatuur een aanwinst voor Adcomp. Gwendy heeft de Europees Juridische Opleiding aan de Universiteit van Tilburg gevolgd en heeft zich gespecialiseerd in het ondernemings,- arbeids-, en huurrecht. Klanten kunnen nu dus ook bij Adcomp terecht voor bijvoorbeeld incasso zaken, het opstellen en toetsen van contracten en/of leveringsvoorwaarden of voor vragen over een overname of fusie.

'Na 7 jaar werkervaring in de rechtshulpverlening is het een ware uitdaging en een unieke kans om te gaan werken voor Adcomp Advocatuur. Het biedt me de mogelijkheid om mijn specialistische juridische kennis te combineren met de opbouw van de advocatuurtak van het bedrijf', zo zegt mr. Gwendy van der Aa. Met name de no-nonsense instelling van Adcomp spreekt Gwendy aan. Adcomp is bovendien een kantoor met gevoel voor de zaak en waar inlevingsvermogen voorop staat. Gwendy: 'Voor een goede dienstverlening zijn dat aspecten die minimaal aanwezig moeten zijn'.

'Het adagium van Adcomp is: Voorkomen is beter dan genezen. Wij streven er dan ook naar om eventuele geschillen zoveel mogelijk in overleg met de wederpartij tot een goed einde te brengen. Niemand zit immers op een vaak tijdrovende en kostbare procedure te wachten,' aldus de heer Nieuwhoff. 'Bij ons staan de belangen van onze klanten voorop!'
---