Ingezonden persbericht
Unisys geplaatst
in leiderskwadrant van Gartner Outsourcing Magic Quadrant 2008
Schiphol-Rijk,
25 maart 2008
- Unisys
Corporation (NYSE:UIS) is door Gartner geplaatst in het leiderskwadrant in twee
recente Gartner Inc.
North
American Magic Quadrant rapporten: Desktop Outsourcing Services 2008 en Help
Desk Outsourcing 2008.
De Magic Quadrant
rapporten van Gartner beoordelen aanbieders van outsourcingdiensten op de
volledigheid van visie en het vermogen om deze uit te voeren. Het Desktop
Outsourcing Services rapport richt zich op diensten die ICT hardware- en
softwaremiddelen van organisaties ondersteunen, van servers tot
netwerkapparatuur, laptops en personal digital assistants, samen met
gerelateerde omgevingssoftware. Het Help Desk Outsourcing rapport concentreert
zich op diensten met betrekking tot beheer en het oplossen van
ondersteuningsvragen van eindgebruikers.
Unisys is
wereldwijd vooraanstaand aanbieder van desktop- en helpdesk-outsourcingdiensten
en ondersteunt meer dan 1,6 miljoen gebruikers - waarvan 53 procent in de
Verenigde Staten - en verwerkt jaarlijks meer dan 7,5 miljoen telefonische
helpdeskverzoeken.
Unisys bouwt
voort op best-practices voor outsourcingdiensten en maakt gebruik van zijn
expertise in de verticale industrieën waarop het bedrijf zich richt. Unisys legt
de nadruk op wereldwijd gestandaardiseerde processen en een geoptimaliseerde
personele bezetting voor het leveren van diensten aan alle markten die worden
bediend.
"Ondernemingen in
Noord-Amerika en de rest van de wereld moeten zich continue aanpassen aan trends
zoals de groei van het gebruik van consumententechnologieën door mobiele
werknemers," zegt Sue Watss, vice president and managing partner, North America,
Unisys Global Outsourcing and Infrastructure Services. "Deze bedrijven hebben
steeds vaker outsourcingpartners nodig die creatieve en kostefficiënte diensten
bieden om aan de eisen van eindgebruikers tegemoet te komen. Wij zijn ervan
overtuigd dat onze positie in het leiderskwadrant van deze prestigieuze Gartner
rapporten ons succes in outsourcingdiensten bevestigt. Met onze
outsourcingdiensten helpen wij onze klanten de uitdagingen van dynamische
markten het hoofd te bieden en te profiteren van kansen."
Gartner
beoordeelde de aanbieders op hun diensten, winstgevendheid, verkoopinspanningen
en prijzen, het vermogen om te in te spelen op veranderingen in de markt en
track record, marketing executie, klantervaringen, operations, marktkennis,
marketingstrategie, verkoopstrategie, aanbiedingsstrategie, business model,
verticale/industrie strategie, innovatie en geografische strategie.
Ingezonden persbericht