Ledenwerfcampagne: MAX blijft . . .als u dat wilt!

13/03/2008 18:07

Omroep MAX

PERSBERICHT
Hilversum, 13 maart 2008

'MAX blijft als. . . u dat wilt!'

Feestelijke start landelijke kick off ledenwerfcampagne omroep MAX

Jan Slagter, directeur van Omroep MAX, geeft donderdag 27 maart a.s. om 11.00 uur bij Studio 21 op het Mediapark te Hilversum in aanwezigheid van alle presentatoren en circa 250 ledenwervers op feestelijke wijze het startschot voor de ledenwerfcampagne van MAX.

Om het voortbestaan te garanderen moet MAX op 1 januari 2009 honderdvijftigduizend leden hebben. De hoogste tijd voor een volgende stap in de loopbaan van de jongste ouderenomroep van Nederland: het pionieren voorbij!

Met als campagneslogan 'MAX blijft . . .als u dat wilt!' gaat MAX met radio- en televisiespots, advertenties en internetreclame haar kijkers en luisteraars overtuigen lid te worden, zodat MAX op radio en televisie zal kunnen blijven uitzenden. Wordt de magische grens van 150.000 leden niet gehaald, dan verdwijnt de omroep voor vijftigplussers.

MAX, dat nu ongeveer 110.000 leden telt, heeft nog 40.000 nieuwe leden nodig om volgend jaar in aanmerking te komen voor de B-status en de daarbij behorende uitzendlicentie.

,,Sinds de opname van MAX in het publieke bestel zijn wij van 62.000 naar 110.000 leden gegroeid en dat zonder programmablad. Een verdubbeling van het aantal leden! En dat in tegenstelling tot andere omroepen die geen groei doormaakten, maar juist hun ledenaantal zagen afbrokkelen.

Het is gebleken, dat MAX een relevante stroming in de samenleving vertegenwoordigt en is uitgegroeid tot een volwassen omroep met een eigen geluid en gezicht en dat wordt door de doelgroep herkend en gewaardeerd. '', aldus Jan Slagter in een reactie.





http://www.omroepmax.nl