Klantenkaart voor vakantie


Sparen voor extra vakantie

BAAR (ZWITSERLAND), 20080331 -- Afgelopen maand heeft het Zwitserse Hapimag een vaste klantenkaart voor de klanten geïntroduceerd - de HapimagCard. Omzet wordt beloond die bij Hapimag wordt gerealiseerd. Ook wie Hapimag succesvol verder aanbeveelt, profiteert extra van premies. Als beloning krijgen de eigenaars van de HapimagCard vakantiepunten. De persoonlijke HapimagCard in brons, zilver, goud of platina hebben de Hapimag-partners in januari ontvangen.

De Hapimag-partners worden sinds januari 2008 automatisch beloond, wanneer zij diensten via Hapimag afnemen. De koop van producten, het boeken van vluchten, het reizen met Tandem Tours, het eten in resort-restaurants die door Hapimag worden beheerd, ja zelfs de bijkomende kosten en de jaarlijkse contributie worden als omzet op de persoonlijke HapimagCard bijgeschreven.

Welke HapimagCard-status een partner krijgt, hangt af van het aantal van zijn aandelen. Bij één product profiteert de partner van de bronzen status. Met 2 tot 4 vakantieaandelen is de zilveren status bereikt, 5 tot 7 vakantieaandelen zorgt voor de gouden status en vanaf 8 vakantieaandelen geldt de platina status. Voor de status worden alle producten meegerekend, die via officiële Hapimag-adviseurs zijn aangeschaft. Des te hoger de status, des te aantrekkelijker de premies.

De verzamelde omzet op de HapimagCard wordt met vakantiepunten beloond. Aan het einde van een kalenderjaar ontvangen de partners voor hun omzet een puntentegoed. Doorslaggevend voor de hoogte van het puntentegoed zijn omzet en status.

-Einde-