Ingezonden persbericht


Persbericht


1 april 2008


2 nieuwe mensen bij LaComunidad

Bart Kokke Strategy Director bij LaComunidad

Het Amsterdamse digital branding agency LaComunidad heeft opnieuw nieuwe medewerkers aangenomen. Bart Kokke is per maart aangesteld als Strategy Director, hij werkte voorheen als strategic planner bij McCann Erickson en FHV BBDO.

In het creatieve team startte in maart Tijmen Mulder als Sr. Web Developer, hij werkte voorheen bij MTV en Blast Radius. LaComunidad zag binnen een jaar tijd, het aantal fulltime medewerkers groeien van 8 naar 18.

Igor Beuker, oprichter van LaComunidad licht toe: "sinds LaComunidad onderdeel is van het internationale GroupM netwerk, groeit het aantal aanvragen bij zowel LaComunidad als ViralTracker explosief. Dat betekent dat ik me meer ga bezighouden met de strategische koers en het groeipad van LaComunidad, de internationale uitrol van ViralTracker en het verdere groei op het gebied van social media. Bart Kokke is als ervaren strateeg en community denker pur sang een echte aanwinst voor de borging van het LaComunidad gedachtegoed".

Over LaComunidad
LaComunidad is het Amsterdamse bureau voor digital branding. Via interactieve communicatie en digitale entertainment concepten maakt LaComunidad merken relevanter, innovatiever en aantrekkelijker. Kortom, LaComunidad activeert en revitaliseert merken in het digitale tijdperk. LaComunidad werkt voor o.a. eBay, MTV, Simyo.be, Univé en Colgate Palmolive. LaComunidad is onderdeel van GroupM. Meer informatie is te vinden op www.LaComunidad.nl, www.ViralTracker.com en www.ViralBlog.com.

Voor de redactie (