Auto Review nu nog dikker


NIJMEGEN, 20080404 -- Het grootste autotestblad van Nederland en België wordt nóg dikker. Vanaf komend nummer, dat vanaf vrijdag 18 april in de winkels ligt, heeft Auto Review maar liefst 16 pagina's meer dan voorheen. Na uitgebreid marktonderzoek zijn de redactionele pijlers van het blad nog meer versterkt. Zo blijken de lezers van Auto Review vooral tests en rij-impressies zeer belangrijk te vinden. Ook waarderen ze de schrijfstijl ten zeerste.

De omvang van elk nummer is verhoogd naar 164 pagina's. We hebben hierdoor ruimte voor nog meer tests, leuke reportages en kritische achtergrondartikelen. Bovendien hebben we de gelegenheid aangegrepen om de lay-out subtiel aan te passen. Auto Review ligt in de vernieuwde vorm vanaf 18 april in de winkel voor een prijs van 3,45 euro.

Niet alleen het blad is uitgebreid: ook ons redactieteam is gegroeid. Robin Koolstra versterkt sinds 1 maart de gelederen. Arjan Kropman is aangesteld als adjunct-hoofdredacteur, hij heeft nu de verantwoordelijkheid voor de dagelijkse gang van zaken en is eerste aanspreekpunt voor de externe contacten. Wien Feitz zal zich gaan richten op de ontwikkeling van de websites van alle magazines van de uitgeverij. Jaap Peters, nog steeds als redacteur verbonden aan Auto Review, zal parttime aan de slag gaan als PR-medewerker voor F&L.
Het redactieteam bestaat hiermee uit vijf personen: Arjan Kropman (adjunct-hoofdredacteur), Robin Koolstra, Remco Nieuwenbroek, Jaap Peters en Igor Stuifzand.

Auto Review heeft een verkochte oplage van 38.151 (Bron HOI q4/2007).
Wij blijven met veel plezier werken aan het magazine en zijn ervan overtuigd dat de gerestylde Auto Review het succes van het magazine zal voortzetten.





F&L Publishing Group