Ingezonden persbericht


Persbericht

Vocalcom en Zesko introduceren 'Contact Center Live'

Naarden, 4 april 2008. Vocalcom brengt samen met Zesko (@Home, Casema en Multikabel) een volledige 'on demand' contact center oplossing op de markt. 'Contact Center Live' is een software gebaseerde dienst, die het mogelijk maakt een compleet virtueel contact center in te richten.

Steeds meer organisaties kiezen er voor om de afhandeling van klantcontacten in een contact center omgeving onder te brengen. Een dergelijke aanpak maakt het in principe mogelijk om grote hoeveelheden telefoon- en internetverkeer af te handelen op een wijze die niet alleen efficiënt, maar ook effectief is.

Met 'Contact Center Live', de nieuwe oplossing van Vocalcom en Zesko, hoeven organisaties niet meer te investeren in de aanschaf en het beheer van kostbare hard- en software. Ze kunnen een maatgesneden contact center applicatie op huurbasis afnemen, op basis van de succesvolle Hermès.net software van Vocalcom.

Binnen 'Contact Center Live' kunnen alle digitale klantcontacten geïntegreerd worden afgehandeld, ongeacht waar de medewerkers zich bevinden. De oplossing is niet alleen toepasbaar voor organisaties die werken op basis van IP telefonie: 'Contact Center Live' is ook geschikt voor de traditionele telefonie omgeving, of een hybride situatie.

Vocalcom CEO John Holst benadrukt de flexibiliteit van het 'on demand contact center': "Tegenwoordig is flexibiliteit een kernbegrip in klantcontact. Contact Center Live speelt daar volledig op in. Zo kan het aantal gebruikers binnen de applicatie onbeperkt variëren en betaalt de gebruiker slechts voor daadwerkelijk gebruik".

Holst is trots op dit partnership: "We hebben het over een toonaangevend bedrijf dat goede klantcontact afhandeling zelf erg hoog in het vaandel heeft staan en innovatief is. De samenwerking in 'Contact Center Live' is een bewuste keuze!"

Jan van de Ven, directeur zakelijke markt Zesko, voorspelt een grote toekomst voor deze nieuwe vormen van dienstverlening: "schaalbaar, eenvoudig instappen en onmiddellijk inzetbaar zijn voorwaarden die voor de het bedrijfsleven van levensbelang zijn" . De samenwerking met Vocalcom combineert het beste op contact center-gebied met het ultramoderne glasvezelnetwerk en de bijbehorende telefoniediensten van @Home, Casema en Multikabel.

Vocalcom en @Home, Casema en Multikabel introduceren 'Contact Center Live' tijdens de Vakbeurs TCD 2008 die van 22 tot en met 24 april plaatvindt in de Jaarbeurs Utrecht. TCD is het grootste evenement voor klantcontact en contact centers in Nederland.