Ingezonden persbericht


Pondres verbetert aanbod met Tripolis Solutions

Combinatie van digitale campagnes en fysieke mailings zorgt voor innovatie dienstverlening

Amsterdam, 8 April 2008 - Pondres Direct Mail heeft gekozen voor Tripolis Solutions als partner voor zijn digitale dienstverlening. Hiermee gaat Pondres Direct Mail met name email-distributie innovatief invullen met Tripolis Dialogue.

Pondres Direct Mail heeft met het systeem Tripolis Dialogue de mogelijkheid om e-mail campagnes tot in detail te kunnen plannen en inregelen, waarmee ze hun klanten meer toegevoegde waarde kunnen bieden.

Gert-Jan ten Klei, algemeen directeur bij Pondres : Wij hebben gekozen voor Tripolis Solutions, omdat dit bedrijf net als Pondres innovatief bezig is. Voor ons is de toegevoegde waarde van Tripolis dat wij in de dienstverlening voor fysieke marketing-communicatie zoals direct mail, response-verwerking en fulfillment - een zeer breed palet aan diensten kunnen aanbieden. Willem Stam, partner Tripolis Solutions: We verheugen ons op de samenwerking met Pondres Direct Mail als partner in het aanbieden van gecombineerde fysieke en digitale communicatiemiddelen. Hiermee kunnen bedrijven de communicatie met hun relaties nog beter organiseren.

Over Pondres:
Pondres is een professionele en kwaliteitsgerichte full service partner op het gebied van productie en verwerking van interactieve direct mail en fulfillment-projecten. Het bedrijf behoort tot de top in Nederland en biedt mogelijkheden om alle werkzaamheden zoals print, mail, fulfillment, datamanagement, e-diensten en responsmanagement op één adres onder te brengen. Vanuit één locatie in Tilburg bedient Pondres nationale en internationale klanten. Pondres heeft 160 medewerkers en schakelt daarnaast ruim 160 freelancers in. De bedrijfscultuur kenmerkt zich door klantgerichtheid, kwaliteit, betrokkenheid en openheid. Het leveren van toegevoegde waarde staat bij Pondres hoog in het vaandel.

Over Tripolis:
Tripolis Solutions ontwikkelt al sinds 1997 gespecialiseerde software voor de digitale marketeer en de digitale uitgever. Deze software is geschreven door marketeers, waardoor in dit systeem gebruiksgemak en meetbaarheid van de resultaten centraal staan. Hiermee levert Tripolis een bijdrage aan het faciliteren van de dialoog tussen organisaties en individuen. Het vlaggenschip Tripolis Dialogue is een compleet nieuw systeem waarmee de digitale marketeer of digitale uitgever nieuwsbrieven kan maken, SMS -berichten versturen en zelfs complete multichannel-campagnes kan plannen. Tripolis Dialogue wordt aangeboden en geïmplementeerd via een professioneel partnernetwerk. Meer dan zevenhonderd grote en middelgrote bedrijven maken ondertussen gebruik van de communicatie-oplossingen van Tripolis Solutions.

Noot voor de redactie,

Ingezonden persbericht