Ingezonden persbericht


Amsterdam, 8 april 2008

= PERSBERICHT =

Touch Incentive wordt partner in het Suit Your Case concept

Touch Incentive Marketing en Innovatiebureau ULURU bundelen hun krachten in het Suit Your Case concept. De samenwerking is een innovatiestrategie om met ieders expertise het concept breder in de markt te zetten.

Met Suit Your Case kun je een reiskoffer personificeren met een speciale koffersticker. Het unieke product kan meerdere doelgroepen en functies dienen. Door een partnership kunnen Touch Incentive en ULURU optimaal gebruik maken van het netwerk, de kennis en de middelen die beide partijen afzonderlijk in huis hebben.

Zowel ULURU als Touch Incentive Marketing hebben een breed corporate netwerk. ULURU bedenkt nieuwe producten en diensten voor A-merk bedrijven met een behoefte aan vernieuwing. Zij zoekt naar kruisverbanden in de markt, vaak door middel van een partnershipmodel. De nieuwe samenwerking past dan ook goed bij de visie en werkwijze van ULURU. Touch Incentive is gespecialiseerd in loyaliteitsprogramma's en incentive reizen voor de B2B markt en is daarmee een waardevolle partner in het Suit Your Case concept.

Een Suit your Case sticker, vervaardigd van een speciale hoogwaardige kwaliteit folie, maakt je koffer uniek en herkenbaar. Dit gegeven is interessant voor zowel de consument als de B2B markt. ULURU - de bedenker en oprichter van Suit Your Case - lanceerde het concept in juli 2007. Samen met Touch Incentive Marketing gaat zij de B2B markt verder uitbreiden.

Suit Your Case is het eerste product dat ULURU in eigen beheer op de markt brengt. Het principe van Suit Your Case is simpel: op de site www.suityourcase.com upload je een eigen afbeelding of je kiest één van de speciaal ontworpen designs. Deze wordt gedrukt op een speciale duurzame sticker die je zeer eenvoudig op je koffer kunt plakken.

Met de sticker is de kans op verlies of diefstal tijdens reizen kleiner. Door de speciale folie is de koffer bovendien beter beschermd tegen beschadigingen van buitenaf.