Ingezonden persbericht


PERSBERICHT
Voor publicatie tot 17 april 2008

Speeddaten en flight tours op MarCom

Amsterdam, 8 april 2008

Het vinden van nieuwe relaties staat centraal op MarCom, dé netwerkbeurs van Adformatie voor marketing- en communicatie professionals. Adformatie werkt samen met een netwerkbureau en een acteurbureau om diverse netwerkmomenten op ludieke wijze aan te bieden aan de ruim 3000 verwachte bezoekers. Op het programma staat onder andere speednetworking en worden acteurs ingezet om via flight tours de integratie tussen bezoekers en exposanten te stimuleren.

Speednetworking
Wie kent het inmiddels niet: speeddaten is hot! Maar speeddaten hoeft niet alleen als cupido-tool te worden ingezet; je kunt er ook je netwerk op snelle en waardevolle wijze uitbouwen. Tijdens de speednetworking-sessies op MarCom kunnen bezoekers snel en effectief vakgenoten ontmoeten. In sessies van 9 minuten ontdekken bezoekers of er een zakelijke klik is en een basis om elkaar uitgebreider te leren kennen. Is de interesse geboren tijdens het eerste gesprek, dan kan men na afloop uiteraard verder met elkaar praten. De sessies worden vakkundig begeleid en verzorgd door Speednetworking Nederland.

Flight tours
Onder begeleiding van acteurs in de rol van 'flight attendants' kunnen bezoekers in 30 minuten de beurs rondvliegen om zo actief in contact te komen met andere bezoekers én standhouders. Bezoekers met eenzelfde informatiebehoefte worden op eigenzinnige wijze langs geselecteerde standhouders geleid. Een tour over de vloer is daarmee niet alleen zeer nuttig maar zeker ook vermakelijk. Per tour worden 7 exposanten bezocht, zij krijgen de gelegenheid om in 3 minuten hun organisatie te presenteren. Ieder uur vertrekt er een tour. Boeken kan bij binnenkomst op de beurs.

MarCom vindt plaats op 16 & 17 april in de Heineken Music Hall. Geïnteresseerden kunnen kijken op www.adformatie.nl/marcom

EINDE PERSBERICHT


---