Ingezonden persbericht


Agendabericht

Marketing aan de MaaS

Wat: Hands-on evenement over Marketing-as-a-Service van

T-Systems, Loyalty Lab en Infor

Locatie: Euromast, Rotterdam

Datum: Woensdag 16 april 2008 vanaf 13.30 uur

Voor wie: Marketeers, Sales Managers en relaties

Op woensdag 16 april 2008 organiseren T-Systems, Loyalty Lab en Infor CRM Epiphany Nederland een bijeenkomst waar klantgerichte marketing centraal staat. Deelnemers kunnen deelnemen aan een leerzaam seminar met als thema Marketing-as-a-Service (MaaS). Hierin wordt belicht wat MaaS precies is, waarom MaaS verder gaat dan Software-as-a-Service (SaaS) en wat de voordelen ervan zijn. Het seminar zal plaatsvinden op een unieke locatie aan de Maas, de Euromast in Rotterdam.

MaaS is een bewezen marketingserviceconcept waarbij klantgerichte marketing wordt uitgevoerd op een geavanceerd marketingplatform. Naast de voordelen doen de sprekers deze middag ook uit de doeken hoe MaaS de resultaten van de marketingdiscipline inzichtelijk maakt en op welke manier dit concept zorgt voor klantbehoud op lange termijn.

Daarnaast komt aan bod hoe MaaS het succes van klantgerichte marketing binnen organisaties vergroot. En hoe een bedrijf zijn retailkanaal ondersteunt met klantgerichte marketing op basis van klantdata. Ten slotte wordt een aantal best practices besproken.

Drs. Hans Molenaar, voorzitter van het Platform voor Innovatie in Marketing, leidt de bijeenkomst.

Aanmelden kan per e-mail bij henk.harcksen@infor.com.

Programma:

13.30: Ontvangst met lunch

14.00: Welkom door Hans Molenaar

14.15: Presentatie Jasper van IJssel CEO Loyalty Lab

14.45: Presentatie Fred van Westerop Sales Manager Infor CRM Epiphany Nederland

15.15: Pauze

15.45: Presentatie Gert-Jan Bruinsma CRM Solution Manager T-Systems Nederland

16.15: Presentatie Hein Vrins gebruiker van het MaaS-concept, Meetingpoint

16.45: Afsluiting en borrel

18.00: Einde

####