Berk Accountants en Belastingadviseurs

06-05-2008

Berk-campagne in de prijzen

Berk's arbeidsmarktcampagne van 2007 heeft zilver gewonnen in Amerika.
1.500 inzendingen dongen mee naar the 2008 Creative Excellence Awards, de prijzen voor de beste employer branding en recuitment advertising. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met het bureau Maximum uit Capelle aan den IJssel.

Berk stond in 2007 met een grote videowall voor de grote accountantskantoren en daagde hun medewerkers uit iets te mailen of sms-en over hun balans werk/privé. Berichtjes werden direct op het grote scherm getoond. Deelnemers aan de actie werden vervolgens uitgenodigd voor een grappige balanstest op www.maakdebalansop.nl. De balans werk/privé bij de grote kantoren blijkt regelmatig verstoord. Accountants kiezen voor Berk vanwege het respect voor de privésituatie, de overzichtelijke werkweken, de persoonlijke sfeer op de vestigingen en de informele contacten met collega's en klanten.

Berk heeft 18 vestigingen en 900 medewerkers en ondersteunt middelgrote en kleinere ondernemingen. Ook is Berk actief in de overheidssector. Met de sponsoring van de leerstoel Familiebedrijven en Bedrijfsoverdracht op Nyenrode Business Universiteit, kan Berk nog beter inspelen op de specifieke vraagstukken binnen het familiebedrijf. Berk is onafhankelijk lid van het internationale samenwerkingsverband Baker Tilly International, dat de nummer 8-positie bekleedt op de wereldwijde ranglijst van accountants- en belastingadvieskantoren.