Berk Accountants en Belastingadviseurs
06-05-2008
Berk-campagne in de prijzen
Berk's arbeidsmarktcampagne van 2007 heeft zilver gewonnen in Amerika.
1.500 inzendingen dongen mee naar the 2008 Creative Excellence Awards,
de prijzen voor de beste employer branding en recuitment advertising.
De campagne is ontwikkeld in samenwerking met het bureau Maximum uit
Capelle aan den IJssel.
Berk stond in 2007 met een grote videowall voor de grote
accountantskantoren en daagde hun medewerkers uit iets te mailen of
sms-en over hun balans werk/privé. Berichtjes werden direct op het
grote scherm getoond. Deelnemers aan de actie werden vervolgens
uitgenodigd voor een grappige balanstest op www.maakdebalansop.nl. De
balans werk/privé bij de grote kantoren blijkt regelmatig verstoord.
Accountants kiezen voor Berk vanwege het respect voor de
privésituatie, de overzichtelijke werkweken, de persoonlijke sfeer op
de vestigingen en de informele contacten met collega's en klanten.
Berk heeft 18 vestigingen en 900 medewerkers en ondersteunt
middelgrote en kleinere ondernemingen. Ook is Berk actief in de
overheidssector. Met de sponsoring van de leerstoel Familiebedrijven
en Bedrijfsoverdracht op Nyenrode Business Universiteit, kan Berk nog
beter inspelen op de specifieke vraagstukken binnen het
familiebedrijf. Berk is onafhankelijk lid van het internationale
samenwerkingsverband Baker Tilly International, dat de nummer
8-positie bekleedt op de wereldwijde ranglijst van accountants- en
belastingadvieskantoren.