ClubMessage verandert bedrijfsnaam in CM


BREDA, 20080506 -- Vanaf 7 mei 2008 zet mobiele technologieprovider ClubMessage haar activiteiten voort onder de nieuwe bedrijfsnaam CM. Belangrijkste drijfveer hiervoor is de verdergaande professionalisering en uitbreiding van het klant- en dienstenportfolio.

Het Bredase bedrijf ClubMessage is in 1999 door Gilbert Gooijers en Jeroen van Glabbeek opgericht als sms-bedrijf, dat destijds voornamelijk was toegespitst op marketingactiviteiten binnen de uitgaansbranche. De naam ClubMessage verwijst naar de uitgaansclubs en naar het toen nieuwe medium sms. Nu, ruim negen jaar later, is het bedrijf uitgegroeid tot een succesvolle mobiele technologieprovider met de werkmaatschappijen ClubMessage Benelux, CM Telecom en CM Technology. Inmiddels zijn daar ook CM Hosting, CM Consultancy en CM Events aan toegevoegd. Bovendien behoort ClubMessage sinds 2 jaar tot de Deloitte Technology Fast 50, een ranglijst van de 50 snelstgroeiende innovatieve technologiebedrijven in Nederland.

Jeroen van Glabbeek, CEO van CM, licht de naamswijziging toe: "In de loop van de jaren is ons klantportfolio sterk verbreed, variërend van marketing-, media-, transport- en uitzendbureaus tot overheidsinstellingen, grote financiële ondernemingen en mobile service providers. Ook is het dienstenaanbod uitgebreid van eenvoudige sms-diensten tot complexe multimediale mobiele oplossingen. Het bedrijf is in negen jaar tijd uitgegroeid van 2 tot 25 professionals. De nieuwe naam CM en de pay-off "moving forward" sluiten daarom naadloos aan bij de huidige profilering van onze onderneming."

De nieuwe huisstijl en branding van CM zal op korte termijn worden gelanceerd. In de tussentijd blijven de bestaande websites www.clubmessage.com, www.cmtechnology.com en www.cmtelecom.eu gewoon bereikbaar. Binnenkort zal ook de nieuwe website, www.cm.nl, live gaan. Deze website vormt een portal voor alle onderliggende werkmaatschappijen.

Over CM Mobiele technologieprovider

CM bereikt wekelijks honderdduizenden mensen per sms via haar eigen netwerk: twee van de drie grootste uitgeverijen van Nederland werken met CM, de helft van alle sms voting op televisie wordt mogelijk gemaakt door de technologie van CM, 90 procent van alle cafés en clubs die hun klanten via sms bereiken, doen dit via CM, en bijna de helft van de Nederlandse sms-bedrijven maakt gebruik van technologie van CM.

Het bedrijf heeft ruim 1000 klanten en miljoenen gebruikers in meer dan 10 landen. CM bestaat uit de werkmaatschappijen ClubMessage Benelux (standaard applicaties), CM Technology (technische, complexe maatwerkoplossingen voor de internationale markt) en CM Telecom (bulk en premium sms/mms-diensten, af te leveren in 75 landen). Verder zijn hier recentelijk aan toegevoegd: CM Hosting (serverbeheer voor klanten), CM Consultancy (onafhankelijk advies op het gebied van mobiele media strategie) en CM Events (organisatie van evenementen).

Meer informatie is te vinden op www.cm.nl





Ingezonden persbericht