Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

BR-ND Mountain Design flirt met fruit

De markt van lekkere fruitdrankjes is groeiende. De consument wil daarbij steeds meer een echte fruitsmaak, maar ook steeds minder suikers en kunstmatige zoetstoffen. Op deze behoefte speelt Roosvicee in met Roosvicee Fruitflirt: een pure fruitdrank met verrassende smaken. Waar je ontspannen van kunt genieten terwijl je weet dat het goed voor je is. Voor deze merkextensie heeft BR-ND Mountain Design een passende verbale en visuele identiteit gemaakt. De centrale gedacht daarbij was het flirten. Tussen het moedermerk Roosvicee en de nieuwe merkextensie, tussen fruit en natuurlijke smaakmakers en tussen bestaande en nieuwe categoriecodes. De verpakkingslijn kent een duidelijke dominantie van een fluweel paarse achtergrond. Hier is voor gekozen om schapimpact te realiseren, het vrouwelijke te accentueren en de premium positionering te onderstrepen. In deze omgeving zijn de varianten duidelijk te onderscheiden en geven de food shots een smakelijk gevoel van pure voedzaamheid.

Bijgesloten:

- Afbeelding Roosvicee Fruitflirt (Aardbei - Passievrucht)