BrandFuel24, de bewegende 24 uurs brandingtour

14/05/2008 09:00

The BrandFuel Academy

Amsterdam, 14 mei 2008

Vernieuwing van de opleidingen- en congresmarkt op eigentijdse wijze aangepakt met o.a. een uniek branding event van 24 uur op 5 en 6 juni a.s..

Recent marktonderzoek van marktonderzoeksbureau Trendbox te Amsterdam geeft aan dat veel merk- en marketingopleidingen en congressen te abstract, te theoretisch en te saai zijn. Zeer veel marketing- en communicatie professionals zijn duidelijk op zoek naar opleidingen en congressen waarbij praktijkmensen uit ervaring vertellen hoe je meer uit je merkoperatie kunt halen.

Sinds februari van dit jaar is The BrandFuel Academy een feit. Het nieuwe en innovatieve opleiding- en congresconcept op het gebied van marketing introduceert:

BrandFuel24: state of the art marketing met vele internationale Topsprekers

De BrandFuel24 is een jaarlijks terugkerende 'branding inspiratietour': een letterlijk reizende congresvorm waarbij deelnemers 24 uur worden 'gekidnapt' en op een unieke wijze volledig kunnen bijtanken op het dynamische terrein van 'branding' en marketing.

De deelnemers rijden in een exclusieve trein van NS Hispeed naar een buitenlandse bestemming en zullen daar met enige onderbrekingen samen met zo'n 150 vakgenoten gestimuleerd worden door een 12-tal nationale en internationale topsprekers.

Een dergelijk reizend marketing congres van 24 uurs is uniek in de wereld.

BrandFuel24 wordt gedragen door branding experts uit vele landen zoals:

- Lars Wallentin Zwitserland

- Dan Herman Israel

- Don Ryun Chang Korea

- Bianca Cawthorne UK

- David Taylor UK

- Jacques Kuyf Nederland

- Carl Rohde Nederland

- Goos Eilander Nederland

- En vele anderen

Voor uitgebreide informatie zie: www.brandfuel24.nl.