Ingezonden persbericht

BusinessBase lanceert BB.Net 4.0 in Nederland
Microsoft CRM wordt door Webbased add-ons een volwaardige ERP oplossing

Utrecht, 16 mei 2008 - BusinessBase, ontwikkelaar van standaard bedrijfssoftware voor middelgrote en grote bedrijven in de TMT-markt (technologie, media en telecom) en voor professionele dienstverlening, introduceert BB.Net 4.0 in Nederland. Gebruikers profiteren met deze oplossing van meer opties van Microsoft CRM 4.0 tot een volledige ERP oplossing. BB.Net 4.0 biedt hen verschillende add-ons voor Projecten, Contracten, Voorraadbeheer en Urenadministratie. Microsoft ondersteunt de ontwikkeling van BusinessBase BB.Net.

BB.Net 4.0 biedt gebruikers van Microsoft CRM 4.0 een compleet overzicht van de klantcontact keten - van het eerste telefoontje tot contractondertekening. De oplossing is volledig webbased en kan dus gemakkelijk koppelen met andere web applicaties via web services. Door middel van webservices integreert de oplossing ook naadloos met veelgebruikte Microsoft-producten zoals Microsoft SharePoint, Project Server, Office en Exchange Server.
BB.Net heeft een Microsoft-look-&-feel en is daardoor uitermate gebruiksvriendelijk.

Ook wat betreft schaalbaarheid zijn de mogelijkheden van BB.Net 4.0 enorm. Door het gebruik van Windows Workflow is de oplossing uiterst eenvoudig aan te passen aan de organisatorische veranderingen. Daarbij is BB.Net 4.0 eenvoudig uit te breiden naar gelang de groeiende hoeveelheid gebruikers en gegevens. Door zijn out-of-the-box opzet is de oplossing bovendien uitzonderlijk snel en eenvoudig inzetbaar.

"BB.Net is ideaal voor middelgrote tot grote organisaties in de sectoren professionele dienstverlening, overheid en technologie, media en telecom. Het .Net platform, waar BB.Net op is ontwikkeld, is zeer flexibel om aan de wensen van een organisatie te voldoen", zegt Emo Prins, CEO van BusinessBase. "Met de nieuwe versie van BB.Net profiteren gebruikers van extra mogelijkheden. Meer inzicht in lopende processen en uitgebreidere mogelijkheden om huidige contracten aan te passen zijn hiervan aansprekende voorbeelden. Dit resulteert in nog beter gestroomlijnde klantprocessen en een hogere klanttevredenheid."

Over BusinessBase
In 2006 is BusinessBase gestart met de ontwikkeling van de BB.Net add-ons voor Microsoft CRM. BB.Net is volledig webbased en schaalbaar, en de mogelijkheden tot personalisatie door de klant maken BB.Net uniek in de wereld. Voor de ontwikkeling van BB.Net maakt BusinessBase gebruik van topspecialisten in diverse landen, waaronder Nederland, de Verenigde Staten, India, Italië en Oekraïne.

BusinessBase ontwikkelt webbased software die iedere organisatie in staat stelt zelfstandig en snel te implementeren en te gebruiken. En die iedere organisatie en individuele gebruiker directe empowerment oplevert. Voor meer informatie: www.businessbase.com.



Ingezonden persbericht