Persbericht

Honeywell's nieuwe 'service made simple' biedt klanten uitgebreide en betaalbare reparaties Herstel service voor Handheld Image Scanners en Dolphin® mobiele computers helpt kosten verlagen

Eindhoven, 20 mei, 2008 - Honeywell (NYSE: HON) introduceert zijn nieuwe 'Service Made Simple' reparatieprogramma. Dit is een dienstenpakket dat zich richt op het verlenen van hoogwaardige en snelle reparatiedekking van alle Honeywell handheld scanners en Dolphin® mobiele computers.

Een belangrijk voordeel van Service Made Simple is de uitgebreide dekking. Binnen het programma worden apparaten gerepareerd door gespecialiseerde Honeywell-technici. Zij bieden dekkende reparaties voor alle problemen als gevolg van normale slijtage en onopzettelijke schade. Alle onderdelen en arbeidskosten zijn hierbij inbegrepen. Daarnaast garandeert Honeywell retourzending van het apparaat binnen drie dagen na ontvangst. Een nachtelijke verzending zorgt dat de apparaten de volgende dag terug zijn om snel weer volledig ingezet te worden. Aanvullend onderhoud is ook een integraal onderdeel van het programma. Hierdoor worden alle apparaten die binnenkomen voor reparatie, indien van toepassing, voorzien van technische aanpassingen zoals firmware upgrades, zonder dat hier kosten voor berekend worden.

"Service Made Simple combineert belangrijke mogelijkheden om de totale kosten te verlagen. Dit alles wordt geboden in een enkel pakket dat vanaf dag één ingezet kan worden", zegt Rick Franklin, VP of Services bij Honeywell Imaging and Mobility. "Dit product geeft klanten het vertrouwen dat zij hebben geïnvesteerd in een betrouwbaar serviceplatform van hoge kwaliteit. Dit platform zorgt dat een apparaat snel gerepareerd wordt en dus ook binnen afzienbare tijd terug op de werkplek is."

Service Made Simple is beschikbaar in drie- en vijfjarige programma's afhankelijk van de standaard garantie van het product. Kijk voor meer informatie over Honeywell Imaging and Mobility op http://www.honeywell.com/aidc of bel met +31 (0) 40 29 01 600