Puig Prestige kiest Nedstat


Web analytics leider helpt websites te optimaliseren

PARIJS, 20080522 -- PUIG Prestige, de parfum en luxe cosmetica sector van de multinational PUIG Beauty en Fashion Groep, heeft Nedstat gekozen voor het optimaliseren van de online performance van hun drie belangrijkste merken, Paco Rabanne, Nina Ricci and Carolina Herrera. Nurun, de interactive agency die PUIG adviseert, steunde de selectie van Nedstat en zal actief betrokken blijven bij het verbeteren van PUIG's online marketing strategie.

PUIG Prestige en Nurun kozen voor Nedstat omdat de Sitestat software en services aan alle voorwaarden voldeed om diepgaand en fundamenteel inzicht te kunnen leveren in het rendement van PUIG's online activiteiten. "Wij zochten een betrouwbare en real-time web analytics tool, die ons de mogelijkheid biedt online bezoekersgedrag te identificeren en te begrijpen en inzicht geeft in de respons op onze online campagnes. Bovendien hadden we een partner nodig met een sterke focus op innovatie om ons te helpen bij de uitwerking van onze digitale strategie op de lange termijn", zegt Anne-Sophie Nicou, directeur interactieve communicatie bij PUIG Prestige.

Laurent Barat, Marketing Consultant bij Nurun, voegt toe: "Het gebruiksgemak van Sitestat gaf de doorslag. We zijn onder de indruk van de mogelijkheid op elk moment direct van taal te kunnen wisselen, de manier waarop je eenvoudig rapporten kunt delen met de rest van de organisatie en de optie waarmee je met één klik Excel documenten kunt updaten."

Jean-Marc Merazian, Country Manager van Nedstat Frankrijk: "Nedstat is verheugd met deze nieuwe overeenkomst met Groupe PUIG. Met dit partnership hopen we hen in staat te stellen de markt doelgerichter te benaderen en marketing campagnes te verbeteren."





Nedstat