Ingezonden persbericht


HOME SHOPPING MEDIA KIEST VOOR LEENART & HEEMSKERK CONTACT CENTERS

Nieuwegein 26 mei 2008. Het mediabedrijf Home Shopping Media schakelt Leenart & Heemskerk Contact Centers in voor de afhandeling van het binnenkomende telefoonverkeer. In Lelystad zal Leenart & Heemskerk een speciale belvloer inrichten waar binnenkomende service- en verkooptelefoontjes worden afgehandeld.

Home Shopping Media stelt consumenten in staat om thuis te winkelen via programma s en advertenties op de radio, TV en internet. Het bedrijf is specialist in home shopping en wil zich op die complexe dienstverlening concentreren. De directie van het bedrijf heeft daarom besloten om de afhandeling van telefonische verkoop- en service contacten uit te besteden aan een extern specialistisch contact center.

De keuze is daarbij gevallen op Leenart & Heemskerk Contact Centers, dat de dienstverlening onderbrengt bij het contact center in Lelystad. Volgens directeur Robbert Heemskerk kiest Home Shopping Media om meerdere redenen voor Leenart & Heemskerk: Als klantcontact specialist zijn wij niet alleen ervaren in marketing en verkoop, maar ook in customer service. We kunnen bovendien bogen op ruime (service) ervaring in de mediawereld. Tenslotte spreekt ook onze ambitie tot de verbeelding van deze opdrachtgever. We willen ons structureel vestigen in de top tien full-service contact centers van Nederland en dat kun wij alleen realiseren als onze klanten ook groeien!