Business Dinner Club vergroot productiviteit tijdens lunch

HENGELO, 20080531 -- Uit onderzoek van het Britse wervingsbureau Morgan McKinley dat in het Financieel Dagblad gepubliceerd werd, komt naar voren dat steeds minder mensen tijd nemen voor de lunch*. En als niemand gaat lunchen, ontstaat er vanzelf druk op diegenen die dat wel graag zouden willen. 'In mijn omgeving gaat er nooit iemand eten', zo zegt een van de respondenten. 'Het staat zo raar om in mijn eentje naar de kantine te gaan.' Volgens de respondenten zou de lunch niet bij het werk horen.


Op www.businessdinnerclub.com - een nieuwe online netwerklocatie die vandaag online is gegaan - wordt de mogelijkheid geboden aan leden om lunch, diner of borrel te combineren met werk. Deze digitale netwerklocatie is uniek in het samenbrengen van mensen die zakelijk gezien iets voor elkaar kunnen betekenen. Leden geven op deze site aan waar en wanneer ze beschikbaar zijn om met andere interessante zakelijke relaties te netwerken.

Het onderzoek brengt tevens naar voren dat de lunch volgens driekwart van de respondenten wel de productiviteit vergroot. Het vernieuwde concept van Business Dinner Club biedt leden de mogelijkheid om het nuttige met het aangename te verbinden. De interactie is gebaseerd op één gemeenschappelijk en concreet doel: zakelijk in ontspannen sfeer netwerken.

*Bron: Financieel Dagblad/ Intermediair




Karin Olde Meule