Ingezonden persbericht

The Brandfuel Academy organiseert BrandFuel24: eerste bewegende marketingcongres

NS Hispeed brengt branding-experts in beweging

Amsterdam, 5 juni 2008 - The Brandfuel Academy organiseert BrandFuel24. BrandFuel24 is het eerste bewegende 24-uurs marketingcongres ter wereld. Het kent naast een keur aan internationale marketingtopsprekers ook veel interactieve elementen. Vandaag om 12.00 uur vertrok een exclusieve NS Hispeed-trein, de BrandFuel Express, met onbekende bestemming. Dit is de officiële start van de jaarlijks terugkerende 'inspiratietour': een letterlijk reizend congres.

Deelnemers uit de marketing- en merkenbranche zullen 24 uur lang op een unieke wijze bijtanken op het dynamische terrein van 'branding'. BrandFuel24 biedt inspirerende sprekers, zoals Lars Wallentin (Nestlé), Bianca Cawthorne (Diageo), Dan Herman (DanHerman.com), David Taylor (Brandgym), Dae Ryun Chang (Yonsei University, Korea), Giles Horton en Adrian Martorana (Fortis), Jacques Kuyf (FD Mediagroep) en Carl Rohde (Signs in Time).

Leo van Sister, oprichter van The Brandfuel Academy en een van de initiatiefnemers van BrandFuel24: "Merkenbouwers zijn op zoek naar zo praktisch mogelijke inzichten en handvatten om hun marketingoperaties succesvoller te maken. Ze hebben weinig tijd, maar willen altijd investeren in kennis. BrandFuel24 geeft de deelnemers een belangrijke impuls voor meer strategisch merkmanagement."

"Een merk moet mensen in beweging brengen. Zeker als je nieuwe doelgroepen wilt aanspreken", zegt Jan-Willem Siebers, commercieel directeur NS Hispeed. "Door te verrassen en te inspireren in alle aspecten van onze dienstverlening, geven wij een nieuwe betekenis aan ons merk. Een bewegend congres dat verrast door vorm en inspireert door inhoud, sluit daarom perfect aan bij het merk NS Hispeed. We zijn trots dat we met onze trein een wezenlijke bijdrage leveren aan dit vernieuwende concept."

BrandFuel24 is een nieuw initiatief van de oprichters van The Brandfuel Academy: Leo van Sister, Peter Sieben, Mike Dijkstra Taurel en Goos Eilander. Zij hebben zich tot doel gesteld om de markt voor marketingcongressen en -opleidingen te innoveren en bieden sinds kort vernieuwende concepten aan. Het congres is mede mogelijk gemaakt door founding partners Heineken, NS Hispeed, Trendbox, Heinz en Achmea.

Noot voor de redactie (

Ingezonden persbericht