MvRO tekent voor nieuwe look Domino's Pizza


ZALTBOMMEL, 20080616 -- mvRO (Makers van RetailOmgevingen) heeft een raamovereenkomst gesloten met Domino's Pizza Nederland. Daarin zijn afspraken vastgelegd over het verzorgen van de inrichting van de winkels van Domino's. Sinds begin vorig jaar past de pizzaketen stapsgewijs zijn hele huisstijl aan. mvRO heeft inmiddels de eerste winkel opgeleverd volgens de nieuwe samenwerkingsovereenkomst: één van de Utrechtse vestigingen is in slechts vier dagen compleet omgebouwd tot `Image 2020', de nieuwe look. Naar verwachting ondergaan de komende maanden nog vijf winkels een volledige gedaanteverwisseling.

Het Zaltbommelse mvRO moet bij de verbouwingen snel en grondig te werk gaan. De winkels mogen maximaal vier dagen gesloten zijn. In die tijd moet er een nagenoeg volledige verbouwing plaatsvinden: nieuwe vloeren, andere wanden, bestickering op muren en ramen, een andere balie met een koof, een heel bijzondere deurmat en een volledig nieuw computersysteem met flatscreens. Deze complete gedaanteverwisseling resulteert in een frisse, opvallende uitstraling met leuke extra's. Zo kunnen klanten op de nieuwe flatscreens precies zien hoe lang ze nog op hun pizza moeten wachten.

Verschillende pakketten
Domino's, dat volgend jaar zijn twintigjarig bestaan in Nederland viert, is een internationale franchiseorganisatie met bijna 9.000 vestigingen wereldwijd. In Nederland was het concern op zoek naar een nieuwe partner voor het (om-)bouwen van winkels. Domino's zocht daarvoor een organisatie die schaalbaar in te zetten was. Om dit te bereiken heeft het bedrijf samen met mvRO verschillende pakketten samengesteld. Franchisenemers kunnen nu zelf kiezen tot hoe ver de dienstverlening van mvRO reikt. Van turn-keyoplevering tot een optie waarbij ze veel werk zelf kunnen (laten) uitvoeren.

Ervaring in food-branche
De nieuwe partner van Domino's moest overigens bekend zijn met retailomgevingen, maar ook specifiek in de food-branche. Bovendien zocht Domino's naar een klik op het gebied van mentaliteit. Dennis van Dalfsen, store construction en projectmanager bij Domino's Pizza Nederland B.V., vertelt: "Wij houden van partners die van aanpakken weten. Niet van praters, maar vooral van harde werkers die zich aan hun afspraken houden. Tot nu toe klikt het op dat vlak prima met mvRO. Bovendien zoeken we een partner die zijn mannetje kan staan in de franchisebranche. Het is toch een specifiek soort ondernemers dat je daar tegenkomt. mvRO is ons met de huidige overeenkomst erg tegemoet gekomen: franchise-nemers weten nu precies voor welke optie ze kiezen en daar staat een vaste prijs tegenover. Lekker overzichtelijk voor iedereen!"

mvRO
mvRO maakt retailomgevingen volgens de turn-keyformule. De opdrachtgever krijgt bij de oplevering een volledig afgewerkt pand terug. De winkel kan bij wijze van spreken de volgende dag geopend worden. Die resultaten zijn mogelijk dankzij een team van specialisten met een degelijke ervaring. Ook flexibiliteit speelt een belangrijke rol. Zo werkt mvRO samen met opdrachtgevers toe naar de opening van hun zaak.
Fotobijschrift: De nieuwe look van Domino's Pizza.





mvRO