Lancering Douglas & Breitner - Leading in Digital Marketing


AMSTERDAM, 20080617 -- Marketingkennis, creatieve kracht en de technische know-how om e-commerce strategisch in te zetten. Vanaf midden jaren negentig zijn dat de waarmerken van de partners die recentelijk zijn verenigd in Douglas & Breitner - leading in Digital Marketing.

30 Jaar gebundelde kennis en ervaring

De drie partners van Douglas & Breitner: Harold Groeneveld, Peter van der Heijden en Stephan Schroeders, zijn als pioniers in Digital Marketing bij multinationals werkzaam en betrokken geweest bij de eerste online kanalen. Ze trokken de eerste bezoekers naar websites en zagen de eerste online verkoopontwikkelingen passeren. Vanuit deze kennis en ervaring begeleidt Douglas & Breitner nu top 500 bedrijven in het Digital Marketing landschap, door gebruik te maken van online methodieken om de efficiency en effectiviteit van e-commerce activiteiten te verbeteren. Douglas & Breitner biedt (strategisch) Digital Marketing advies en executie, training en project- en interim management.

Gedreven door return-on-investment

Gedreven door return-on-investment stelt Douglas & Breitner een scherpe diagnose, ontwikkelt een strategie en draagt zorg voor de implementatie van Digital Marketing processen. Douglas & Breitner onderscheidt zich hierin van de meest consultancybureaus door een duidelijk antwoord te geven op de vraag: "Wat leveren de mogelijkheden of verbeteringen ons op?" Dat antwoord geeft Douglas & Breitner in de vorm van een resultaatsverplichting die de klant een grote mate van zekerheid biedt in de relatie tussen investering en opbrengst.

Klanten van Douglas & Breitner

Onder meer Ohra, Friesland Bank en Overtoom International Nederland hebben inmiddels voor Douglas & Breitner gekozen. Stephan Schroeders, een van de partners van Douglas & Breitner: "Digital Marketing is niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. Dat top 500 bedrijven ons nu al weten te vinden, sterkt ons in de gedachte dat er behoefte is aan kennis en ervaring op senior management niveau binnen het specifieke vakgebied van Digital Marketing" . Schroeders is blij met deze voorspoedige start. "Wij hebben 30 jaar Digital Marketing ervaring verzameld in één bedrijf en hebben onze sporen ruimschoots verdiend in het bedrijfsleven. Samen met ons commitment aan het resultaat levert dit voor bedrijven, waarbij Digital Marketing een elementair onderdeel uitmaakt van de bedrijfsvoering, de betrouwbaarheid die ze zoeken."

Lees meer over Douglas & Breitner op: www.douglasandbreitner.com

* Einde persbericht *





Douglas & Breitner - leading in Digital Marketing