Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Webprint heeft volop kaarten voor Nederlands elftal

Unieke mogelijkheid om onze trots persoonlijk te ondersteunen

Oldenzaal, 19 juni 2008 Zaterdag staat voor het Nederlands elftal de kwartfinale tegen het Rusland van Guus Hiddink op het programma. Klokslag 20.45 zal in Bazel het beginsignaal klinken voor de wedstrijd die onze jongens bij de laatste vier moet brengen. Webprint heeft een unieke actie om het Nederlands team persoonlijk te ondersteunen. De specialist in fotocadeaus maakt het mogelijk om een aanmoediging in de vorm van een fotokaart naar het Nederlands elftal te sturen.

Het Nederlands elftal heeft na de riante overwinningen in de groepsfase honderden felicitaties ontvangen. Dankbare supporters stuurden e-mails, faxen en brieven. De fanmail is afkomstig uit de hele wereld. Webprint biedt nu de mogelijkheid om het Nederlands Elftal of je favoriete speler veel succes te wensen met een persoonlijke fotokaart. Met al die spelers die in vorm zijn en met hun spel menig voetbalhart over de hele wereld veroveren, is het lastiger je favoriete speler te kiezen dan het maken van de kaart. Een foto is eenvoudig te uploaden op de website van Webprint. Het enige dat dan nog moet gebeuren is het verzinnen van een leuke tekst voor op de kaart. Webprint zorgt dat de kaart vervolgens bezorgd wordt bij het Nederlands elftal of bij je favoriete speler in Zwitserland.

Waar de kaarten voor de EK-wedstrijden van het Nederlands elftal bij online ticketbureaus en op de zwarte markt nu al meer dan 3.000 euro per stuk kosten, houdt Webprint het een stuk bescheidener. Al vanaf 0,75 euro per stuk, inclusief verzendkosten kun je onze jongens met een persoonlijke fotokaart ondersteunen. Voor vervalsing hoeft men bovendien niet bang te zijn , glimlacht Ton Marsman, directeur van Webprint. Het feit dat de kaarten te maken zijn met een eigen foto, maakt de kaarten uniek en daarmee vrijwel niet te vervalsen.

De echte tickets voor het EK worden door de UEFA verdeeld. Voor elke wedstrijd waarin Oranje speelt krijgt het KNVB 20 procent van de kaarten. Daarvan gaat de helft naar de supportersvereniging die de kaarten onder haar leden verloot. De andere helft gaat naar relaties van de KNVB.

Over Webprint
Webprint drukt sinds 2004 voordelig digitale foto s af. Daarnaast kunnen consumenten via de website van Webprint aan de hand van digitale foto s en tekst zelf producten maken zoals fotoboeken, kalenders, geboortekaartjes en muurdecoraties. Alles gaat geheel online en gebruikers hoeven geen software te installeren. In 2007 was de Hengelose organisatie winnaar van het Rising Star-event in Twente. De Rising Star is onderdeel van de Fast 50, een verkiezing van Deloitte waarbij jonge ondernemingen beoordeeld worden op hun groeimogelijkheden en de wijze waarop zij dit proberen te realiseren.

Ingezonden persbericht