KPN NV

KPN Nieuws

Simyo introduceert laag en eenvoudig tarief

Datum

30 juni 2008

Nummer

044

Op 1 juli introduceert Simyo een nieuw, eenvoudig tarief voor bellen en sms en: 10 cent. Vanaf die datum betalen nieuwe klanten 10 cent per minuut en 10 cent per sms.

Met de lage prijs en eenvoudige structuur zet Simyo zich nadrukkelijk af tegen de huidige pre-paid prijzen van traditionele aanbieders. De pre-paid markt in Nederland is al jaren onveranderd, en kenmerkt zich door hoge tarieven en een gebrek aan helderheid.

Simyo heeft geen winkels en geeft geen mobiele telefoons weg, en is daarom goedkoop. Klanten regelen alles online en hebben altijd inzicht in hun belgedrag.

Voor bestaande klanten van Simyo verandert er niets. Ze kunnen vanaf 1 augustus overstappen op het nieuwe tarief, als ze dat willen. De introductie van het nieuwe tarief wordt ondersteund door een online campagne en commercials op radio en televisie.

Over Simyo: Simyo is een dochteronderneming van KPN, die voor lage kosten mobiele telefoondiensten aanbiedt. Simyo staat voor eenvoud, en investeert in een goede online verkoop- en serviceomgeving.

Contact: www.simyo.nl, info@simyo.nl



KPN NV