Bol.com recenseert voor tijdschrift Digital Movie


Magazine Digital Movie en Bol.com werken crossmediaal samen

AMERSFOORT, 20080709 -- Bol.com verzorgt vanaf juli de filmrecensies voor de rubriek MovieKort in multimedia magazine Digital Movie. De films, die zowel in de papieren als de online versie van het tijdschrift worden besproken, zijn in de online uitgave bovendien voorzien van trailers en productlinks. Via deze samenwerking kunnen partijen hun bereik vergroten én de doelgroep meer bieden.

"De rubriek Movie Kort bestaat al geruime tijd en wordt goed gelezen." zegt Ashja Bosboom-Fetvaciyan, marketing directeur van Uitgeverij Scala. "Bol.com heeft een zeer goede redactie voor de filmbesprekingen. Deze samenwerking, gecombineerd met onze crossmediale aanpak, maakt dat we de films eenvoudig van productlinks kunnen voorzien, iets dat onze lezers willen."

Jason Chong, productmanager DVD van bol.com is eveneens enthousiast: "Onze recensies zijn een week prominent online op Bol.com. Door ze aangepast in Digital Movie te plaatsen is het in de printuitgave een maand lang zichtbaar. De online versie van Digital Movie maakt het zelfs tijdloos beschikbaar voor de liefhebber. Zo kunnen wij op onze beurt ons bereik vergroten."

Bol.com
Bol.com is met ruim twee miljoen klanten marktleider op het gebied van online verkoop van mediaproducten en de grootste internetwinkel van Nederland. In 2006 en 2007 werd bol.com door consumenten uitgeroepen tot beste webwinkel en in maart 2008 won bol.com drie Thuiswinkelawards. www.bol.com.

Digital Movie
Digital Movie schrijft tien keer per jaar over digitale video en foto, hdtv, Blu-Ray, editing, tv, hdv, home cinema en dvd. Digital Movie is een uitgave van Uitgeverij Scala BV te Amersfoort, gespecialiseerd in special interest tijdschriften die zowel in print als online verschijnen. Andere uitgaven zijn Luister, Railhobby en Media Detail. www.digitalmovie.nl.





Ingezonden persbericht