Ingezonden persbericht

Marketingfacts Jaarboek 2008

Bestellen:

Marketingfacts jaarboek 2008
Marketingfacts jaarboek 2008
Mey, H. van der


Vandaag publiceert Marketinfacts alweer de derde editie van het Marketingfacts Jaarboek. Een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van interactieve marketing, gebaseerd op bijdragen van honderden bloggers en bezoekers van marketingfacts.nl.

Marco Derksen/Hans van der Meij

ISBN 9789075458480

Prijs 21,50 excusief 6 % BTW (is het merendeel van de kopers van het boek bedrijven? Voor een particulier is dit vet irritant: hoofdrekenen.)

Marketingfacts.nl is een van de meest populaire marketing weblogs in Nederland. Feiten en cijfers, afgewisseld met luchtige onderwerpen zorgen ervoor dat de redactie maandelijks ongeveer 100.000 unieke bezoekers informeert over interactieve marketing en nieuwe media.

In 2006 werd het Marketingfacts Jaarboek voor het eerst uitgegeven. De totale oplage van 2.000 stuks was destijds snel uitverkocht. Dit jaar bedraagt de oplage 6.000 stuks. In dit jaarboek 2008 komen zowel de praktische zaken aan bod die de basis vormen van interactieve marketing, als ook de nieuwste ontwikkelingen. Het boek staat vol met quotes en cases rechtstreeks uit de praktijk. Onderzoeken vanuit Nederland en daarbuiten geven de situatie weer in een nieuwe, zich razendsnel ontwikkelende mediawereld.

Via een algemene uiteenzetting over de online advertentiemogelijkheden en de specifieke middelen wordt de lezer op de hoogte gebracht van de mogelijkheden en succesfactoren om deze media al dan niet in te zetten in haar marketingstrategie

Het jaarboek is het resultaat van een samenwerking tussen de redactie, bloggers en bezoekers van marketingfacts.nl. Dit boek is daarmee een prachtig voorbeeld van nieuwe marketing waarbij de consument actief betrokken wordt bij het tot stand komen van het product.

Deze publicatie is een handzame en informatieve uitgave voor de marketeer en eenieder die zich deze vorm van marketing eigen wil maken. Het Marketingfacts Jaarboek kan helpen bij het maken van de juiste keuzes in het steeds groter wordende, interactieve medialandschap.

Het Marketingfacts Jaarboek 2008 is een uitgave van Marketingfacts BV in samenwerking met Lenthe Publishers:

Dorpsstraat 34

1182 JE Amstelveen

Tel.020-3479090

Fax 020-3479099

www.lenthe.nl

Het jaarboek is te bestellen via: http://www.marketingfacts.nl/jaarboek