Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

GVR/De Kennisconnectie brengt jonge marketing/communicatieprofessionals In Gesprek Met MarCom toppers

Amsterdam, 14 Juli 2008 - GVR/De Kennisconnectie organiseert onder de noemer In Gesprek Met... een reeks wekelijkse bijeenkomsten om jonge marketing- en communicatieprofessionals in contact te brengen met hun meest toonaangevende collega's van het moment. Op dinsdag 29 juli start het programma met René Repko, directeur marketing bij Hema en Marketeer of the Year 2008.

In Gesprek Met... biedt starters in de marketingcommunicatie een unieke kans om te leren van de kennis en ervaring van de boegbeelden van het vakgebied. GVR/De Kennisconnectie heeft een groot aantal topmensen uit de marketingcommunicatie bereid gevonden om openhartig te praten over hun carrière(keuzes) en hun ideeën over de (toekomst van) de branche. Per bijeenkomst is er plek voor 25 mensen, waardoor de jonge professionals écht de kans krijgen om alles te weten te komen van hun gevestigde collega's.

GVR/De Kennisconnectie, kenniscentrum voor iedereen die werkzaam is in marketingcommunicatie, wil met deze reeks de afstand tussen de top en de jonge aanstormende garde kleiner maken. "Voor deze jonge ambitieuze mensen is het moeilijk om die professionals te bereiken van wie je zoveel kunt en wilt leren. GVR/De Kennisconnectie slaat met "In Gesprek Met" de hoognodige brug," aldus Pim Slierings, directeur GVR/De Kennisconnectie. Hij voegt nog toe: "We zijn erg blij dat de besten uit het vak zich beschikbaar stellen vanuit betrokkenheid bij het vak en gevoel van verantwoordelijkheid om met jong talent te communiceren."

In Gesprek Met... vindt wekelijks plaats op dinsdagavonden tussen 18.00 en 20.00 uur op het CMC kantoor aan de A.J. Ernststraat 169 te Amsterdam. Op dinsdag 29 juli start het programma met "In Gesprek Met... René Repko" (directeur marketing Hema). Kijk voor meer informatie op www.gvr.nl

Programma:

René Repko" (Hema), dinsdag 29 juli;
Jacques Kuyf (FD Mediagroep), dinsdag 5 augustus;
Stephan Fellinger (zelfstandig adviseur interactieve marketing), dinsdag 12 augustus; Rik Riezebos (Brand Capital / EURIB), dinsdag 19 augustus; Kim Dingler (They), dinsdag 26 augustus;
Ruud Polman (Randstad), dinsdag 2 september;
Ebba Hoogenraad (Hoogenraad & Haak advocaten), dinsdag 9 september; Alfred Levi (3MO), dinsdag 16 september;
Muriel Arts (KPN), dinsdag 23 september;
Herwin van den Berg (Heineken), dinsdag 30 september; Ton Schoonderbeek (Mindshare), dinsdag 7 oktober;
Harry Dekker (Unilever), dinsdag 21 oktober;
Inge Ligthart (TBWA/Neboko), dinsdag 4 november;
Bas van Berkesteijn (Woedend!), dinsdag 11 november.