Ingezonden persbericht


Persbericht

Den Bosch, 15 juli 2008

Siekloop en Add to Favorites zijn de nieuwe favoriet in e-mail marketing E-mail marketingexperts bundelen kennis en activiteiten

De e-mail marketingexperts, Joris de Bruijne (Siekloop) en Bas Ter Burg (Add to Favorites), bundelen per 15 juli 2008 hun activiteiten. Zij gaan verder onder de naam Add to Favorites. De nieuwe organisatie richt zich op fullservice e-mailmarketing, dus van advies tot realisatie. Kwaliteit, meedenkend vermogen en het bieden van oplossingen voor de klant zijn hierbij de uitgangspunten.

Het op een hoger niveau brengen van professionele e-mailtoepassingen voor het Nederlandse bedrijfsleven is een gezamenlijk doel. De fusie is dan ook een logische stap. Ter Burg: "Add to Favorites houdt zich al geruime tijd bezig met fullservice e-mailmarketing. We willen hier samen met de medewerkers van Siekloop een extra impuls aan geven, waardoor we de kwaliteit en dienstverlening verbeteren."

Professionalisering e-mailkanaal
Beide ondernemers zijn ervan overtuigd dat steeds meer marketeers e-mail als marketingtool verder willen upgraden. De Bruijne: "We zien dat veel e-mail marketingbureaus en gerelateerde partijen soms een bedroevend laag serviceniveau hebben. Ook de kennis is lang niet altijd up-to-date, waardoor kansen niet optimaal benut worden. Klanten verdiepen zich steeds meer in hun e-mailactiviteiten en verwachten meer creativiteit en betere resultaten. Deze professionalisering zal de komende jaren alleen maar toenemen. Nu we onze krachten, kennis en kunde bundelen, kunnen we de markt beter bedienen."

Kwaliteitsimpuls
Ter Burg had al eerder de keuze gemaakt om meer diensten in e-mailmarketing te bieden. In de dagelijkse praktijk wordt dan ook veel samengewerkt met bekende bureaus. Ter Burg: "Met de nieuwe organisatie hebben we een sterkere onderhandelingspositie naar toeleveranciers. Ook kunnen we de kwaliteit beter bewaken en de regie houden over het gehele project. Onze klanten zullen deze kwaliteitsimpuls dan ook zeker merken."

Einde persbericht

---

Noot voor de redactie/

Ingezonden persbericht