Ingezonden persbericht


Persbericht

Klantenservice debitel verder geoptimaliseerd met Trinicom s T5

Wilp, 15 juli 2008 debitel zet de klantinteractie software T5 van Trinicom in om hun klantcontacten beter te reguleren en beter in de klantbehoefte te voorzien. debitel maakt gebruik van de T5 modules email response management, web selfservice en rapportage.

Dick Brunemann, manager particuliere klantenservice debitel: Trinicom is voornamelijk voor twee zaken in de arm genomen, namelijk het sneller en beter van dienst zijn van klanten en betere rapportagemogelijkheden over de klantcontacten. Daarbij wordt de nadruk voornamelijk gelegd op het emailcontact. Op die manier kunnen we beter inspelen op de klantbehoefte. Het oude systeem voldeed niet meer aan de eisen van deze tijd en diende vervangen te worden. Daarbij is de structuur binnen debitel dusdanig veranderd, dat het oude systeem niet meer paste. Met name aan de rapportagewensen kon niet tegemoet gekomen worden , aldus Brunemann.

debitel heeft een duidelijk doel voor ogen: de klant zoveel mogelijk een selfservice omgeving bieden. Men kan de eigen zaken zelf via de website regelen, 24 uur per dag en zeven dagen in de week. Dit kost de klant minder tijd en bespaart hem tevens telefoonkosten. Het voordeel voor debitel is dat er minder medewerkers nodig zijn.

Bij een kosten- en batenanalyse na een aantal presentaties, kwam Trinicom als beste partij naar voren. Brunemann is van mening dat het bedrijf de wensen van debitel het beste kan verwezenlijken. De samenwerking verloopt voorspoedig, Trinicom heeft duidelijk de kennis in huis. Voor de toekomst hebben we nog geen concrete plannen, we gaan de livegang en de samenwerking evalueren en de volgende stap is procesoptimalisering. Als andere modules van Trinicom goed aansluiten, zeg ik daar geen nee tegen.

Over debitel

debitel Nederland B.V., opgericht in 1993, is de grootste onafhankelijke service provider in Nederland. debitel biedt mobiele telecomdiensten en mobiele internetdiensten voor de consumenten en zakelijke markt. Klanten bellen met debitel via de netwerken van KPN, Telfort en Vodafone. debitel Nederland B.V. heeft 140 medewerkers en is gevestigd in Hoofddorp. De mobiele abonnementen en aanvullende diensten verkoopt debitel via de gespecialiseerde telecomvakhandel, via retailketens, in totaal ruim 1000 verkooppunten en de eigen internet winkels op www.debitel.nl en www.lowcall.nl. debitel Nederland B.V. is een volle dochter van debitel AG te Stuttgart. Kijk voor meer informatie op: www.debitel.nl.

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60

E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom

Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5"). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Cendris, SNT, Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.


---

Voor redactionele informatie:

Influx PR, Marleen Lassche, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,

tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: marleen@influx-pr.com