`Bierhal marketing' op de Tilburgse Kermis


TILBURG, 20080718 -- Vrijdag 18 juli gaat in Tilburg weer de grootste kermis van de Benelux van start, met niet minder dan 246 attracties. Al jarenlang is "de Bierhal" misschien wel de populairste attractie. In de bierhal vinden de hele dag en avond optredens en evenementen plaats. En waar veel mensen samenkomen, staan bedrijven in de rij om hen te benaderen met hun commerciële boodschap. De Bierhal doet dit op een wel heel speciale manier, waar de bezoeker zelf ook nog wat aan heeft: Via Bluetooth.

De duizenden Bierhal gasten zullen, indien hun telefoon dit toelaat, allemaal een berichtje ontvangen via een aantal bluetooth zenders die in de Bierhal hangen. Wanneer zij dit bericht `accepteren' ontvangen zij een unieke kermisringtone die speciaal voor deze actie is gecomponeerd. In ruil voor de gratis ringtone ontvangt de bezoeker ook een `banner' met daarop de logo's van de sponsoren van deze actie.
Bezoekers worden via LCD schermen geattendeerd op het feit dat zij een gratis ringtone kunnen ontvangen door hun bluetooth te activeren. De zenders herkennen de telefoon, zodat iedereen de ringtone ontvangt die voor zijn telefoon geschikt is.

De actie is een initiatief van de Bierhal in samenwerking met Gemoro Bluetooth Marketing. Bij een succesvol verloop van de actie zal deze door de organisatoren ook op andere grote evenementen worden ingezet.

Over Gemoro
Gemoro Bluetooth Marketing ontwikkelt innovatieve producten die het mogelijk maken voor adverteerders om hun doelgroep 1-op-1 te bereiken en hem een plaatje, banner, video, ringtone of spelletje te sturen. Dit kan dankzij het meest persoonlijke medium: de mobiele telefoon. De adverteerder is hierbij niet gebonden aan het abonnement van de ontvanger. Gemoro is de leading company als het gaat om verhuur van Bluetooth zenders, consultancy en Bluetooth oplossingen.





Ingezonden persbericht