Gemeente Coevorden

Uw klacht is ons gratis advies

Zit u iets dwars? Laat het ons weten! De gemeente Coevorden heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan en wil haar dienstverlening zo goed mogelijk op de wensen van haar inwoners afstemmen.

Als u niet tevreden bent over onze dienstverlening, willen we graag dat u dat bij ons meldt. Elke klacht van u is een gratis advies voor ons. Uw opmerkingen helpen ons immers om het nog beter te doen. Natuurlijk vinden we het ook fijn te horen als u wel tevreden bent. Wij vinden het van belang ontevredenheid vast te leggen om zo van onze fouten te leren en onze kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren. Daarom maken we het u zo gemakkelijk mogelijk om uw klachten te uiten en suggesties te doen om de dienstverlening te verbeteren.

Klachtenformulier

Er is een speciaal klachten- en suggestieformulier voor uw gemaakt. U hoeft dit formulier niet meer in een envelop te doen, maar kunt het nu rechtstreeks via onze website aan ons sturen. Ook kunt u het formulier printen en op uw gemak met de hand invullen. Gewoon een brief schrijven mag natuurlijk ook. De formulieren zijn ook bij de balies in de gemeentehuizen verkrijgbaar.

Vul het digitale klachtenformulier in >> Download het klachtenformulier >>

Binnen een week gebeld

Klachten berusten soms op een misverstand dat in een gesprek kan worden rechtgezet. Daarom bellen wij u binnen een week om te kijken of we de klacht kunnen oplossen. Blijft u na zo'n gesprek van mening dat u niet correct behandeld bent? Dan heeft u natuurlijk recht op een formele afhandeling.

Niet tevreden?

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht dan kun u contact opnemen met de Nationale ombudsman. Wilt u meer weten over de klachtenregeling of over de Nationale ombudsman? Bekijk dan de uitgebreide informatie op deze website of bel met mevrouw Vrieling: 0524-598629.