Ingezonden persbericht


Persbericht

---

------------------------------
Een nieuwe saus over MAGGI door Brandnew

Brandnew is door Nestlé gevraagd om een nieuw verpakkingsdesign te ontwikkelen voor het MAGGI Sauzen assortiment.
Door het gebruik van een MAGGI vormentaal, meer emotie en ruimte voor het gerecht is er meer eigenheid gecreëerd. Het gevoel van verleiding, de lekkerste saus, was daarbij het uitgangspunt. Het MAGGI hart vormt tevens een sterke herkenning op het schap.

Het saus assortiment bestaat uit reguliere sauzen en light sauzen in diverse smaken. Waarbij de smaak is gecommuniceerd door middel van een foodvisual en kleurcodering.

Brandnew design creëert verpakkingen en merk identiteiten voor onder andere Nestlé, Bavaria, Schweppes, Katja Fassin, United Biscuits, Etos en CelaVita.
---

Einde Persbericht

--
Met vriendelijke groet / Best regards,
Brandnew design

Celine Huisman

A: Leeuwenveldseweg 18, 1382 LX Weesp
P: Postbus 289 1380 AG, Weesp
T: +31 294 492 149
F: +31 294 415 163
E: celine.huisman@brandnew.nl
I: www.brandnew.nl