Ingezonden persbericht


Royal Mail kiest Intermec CN3 mobiele computer om dienstverlening te verbeteren

Intermec CN3 mobiele computer geselecteerd voor nieuwe fase in strategie naar modernisering en efficiency

Nijmegen, 4 augustus 2008 - Intermec kondigt aan dat Royal Mail, de leidende aanbieder van post- en pakketdiensten in het Verenigd Koninkrijk, Intermec een contract heeft gegund voor de levering van 25.000 robuuste CN3 handheld mobiele computers.

De Intermec CN3 mobiele computers zijn gekozen in het kader van Royal Mail's investeringen in nieuwe technologie om de bedrijfsvoering te moderniseren, efficiency en customer service te verbeteren en tegelijkertijd operationele kosten te verlagen.

Robin Dargue, Chief Information Officer bij Royal Mail Group, licht de keuze voor Intermec toe: "We hebben vorig jaar een serie testen uitgevoerd op meerdere locaties in het Verenigd Koninkrijk om de geschiktheid, compatibiliteit en voordelen van een postale digitale assistent te beoordelen voor zowel onze klanten als ons personeel. De feedback die we kregen van beide groepen was zeer positief, in het bijzonder als het ging om het gebruiksgemak van de CN3. Ik ben ervan overtuigd dat onze keuze voor Intermec, met zijn innovatieve technologie en team van experts, Royal mail zal helpen om aan de wensen van klanten tegemoet te komen en de concurrentiepositie te verbeteren in een toenemend competitieve markt."

Royal Mail bezorgt 80 miljoen poststukken per dag naar 28 miljoen adressen in het Verenigd Koninkrijk. De Intermec CN3 mobiele computer stelt Royal Mail in staat om zijn huidige papiergebaseerde systeem voor het vastleggen van handtekeningen Intermec kondigt aan dat Royal Mail, de leidende aanbieder van post- en pakketdiensten in het Verenigd Koninkrijk, Intermec een contract heeft gegund voor de levering van 25.000 robuuste CN3 handheld mobiele computers.

De Intermec CN3 mobiele computers zijn gekozen in het kader van Royal Mail's investeringen in nieuwe technologie om de bedrijfsvoering te moderniseren, efficiency en customer service te verbeteren en tegelijkertijd operationele kosten te verlagen.

Robin Dargue, Chief Information Officer bij Royal Mail Group, licht de keuze voor Intermec toe: "We hebben vorig jaar een serie testen uitgevoerd op meerdere locaties in het Verenigd Koninkrijk om de geschiktheid, compatibiliteit en voordelen van een postale digitale assistent te beoordelen voor zowel onze klanten als ons personeel. De feedback die we kregen van beide groepen was zeer positief, in het bijzonder als het ging over het gebruiksgemak van de CN3. Ik ben ervan overtuigd dat onze keuze voor Intermec, met zijn innovatieve technologie en team van experts, Royal mail zal helpen om aan de wensen van klanten tegemoet te komen en de concurrentiepositie te verbeteren in een toenemend competitieve markt."

Royal Mail bezorgt 80 miljoen poststukken per dag naar 28 miljoen adressen in het Verenigd Koninkrijk. De Intermec CN3 mobiele computer stelt Royal Mail in staat om zijn huidige papiergebaseerde systeem te verbeteren voor het vastleggen van handtekeningen voor het merendeel van de te volgen stukken, waaronder Special Delivery en aangetekende diensten. De handtekening wordt vastgelegd op de handheld en wordt via GPRS draadloze technologie doorgestuurd om daarmee leveringen te kunnen bevestigen en de handtekening te kunnen bekijken binnen 15 minuten. De postbestellers die gegarandeerde stukken leveren met een bestelbus zullen vanaf het einde van deze zomer worden uitgerust met CN3 mobiele computers.

Als meest vooraanstaande product in de categorie geavanceerde robuuste mobiele computers is de CN3, met tot vier geïntegreerde radio's waaronder GPS, in staat om meer ondersteuning te bieden aan de mobiele werker door 1D en 2D barcodescanning. De CN3 werkt met Windows Mobile® voor onder meer direct push draadloze e-mail, waarmee Royal Mail medewerkers real-time connectiviteit hebben met het bedrijfsnetwerk.

Pat Byrne, Intermec President en CEO, vult aan: "Als een van de belangrijkste trendsetters in Europese en wereldwijde postdiensten, versterkt Royal Mail zijn leiderspositie met de keuze van de CN3. Terwijl de globale supply chain evolueert zal in-transit zichtbaarheid een significante impact hebben op de verbetering van klantenservice en het genereren van inkomsten."

# # #